Arkadaşlar tekrar merhaba dün yani 7 Aralık cumartesi Honda Türkiye ile telefonda görüşme sağladım aracım garanti dışı artık 13 binde napicaz bu silecekleri dedim problemleri anlattım aracı aldığım günden beri böyleyken böyle yardirdim. Bir çok yani %80 kullanıcıda bu durum var dedim
Enteresan bir durumdur ki bu problem kronik değilmiş söylediklerine göre hiç şikayet almamışlar bu konuda
forum olarak coksek dükkanı kapatırlar (yalan )
Garanti dışı olması önemli değil zaten aldığınız günden beri yani garanti surecindeyken servisle irtibat kurmuşsunuz ama çözüm sağlanamamış dediler konuyla ilgili detaylı bir araştırma yapıp tarafınıza bilgilendirme yapicaz dediler
Dönüş saglasinlar paylasicam yine burdan
Lenovo K53a48 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Enteresan bir durumdur ki bu problem kronik değilmiş söylediklerine göre hiç şikayet almamışlar bu konuda


Garanti dışı olması önemli değil zaten aldığınız günden beri yani garanti surecindeyken servisle irtibat kurmuşsunuz ama çözüm sağlanamamış dediler konuyla ilgili detaylı bir araştırma yapıp tarafınıza bilgilendirme yapicaz dediler
Dönüş saglasinlar paylasicam yine burdan
Lenovo K53a48 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.