- Katılım
- 4 May 2024
- Mesajlar
- 80
- Tepki puanı
- 27
- Konum
- Mersin
- Ad Soyad
- onur sayar
- Yaş
- 25
- Aracınız
- Civic FD6 2011
Merhaba fd6 elegance 2011 model otomatik vites sahibiyim araç 182bin kmde alalı 6 ay oldu aracım bozuk yoldan geçerken ön taraftan tıkırtılar yapıyordu gazı bırakıp yeniden basıncada bi boşluk sesi geliyordu sorunu baya araştırdım çoğunluk direksiyon kutusundan bahsediyordu bende ondan şüphe ediyordum fakat, geçenlerde yetkili serviste subap ayarı yaptırdım, yapan usta test sürüşüne çıkmış, aracı akşam teslim almaya gittiğimde sizin aracın alt tabla burçlarının değişmesi gerekiyor tıkırtı yapıyor dediler bende saolun kafamı kurcalayan sorunu buldunuz deyip değişim için randevu aldım. Yarın randevum var burçlar değişecek fakat bu tıkırtı sesi gitse bile onu haricinde sanki aracın amortisörleri sesli çalışıyor, inanın tofaş bile bozuk yolda giderken bu kadar ses çıkarmıyor alt tarafta lokurtular var sadece öndede değil arka taraftanda geliyor. Tek başıma o yoldan geçerken (yol çok bozuk değil) çok ufak çukurlar veya dolgular var yolda bunların üstünden geçerken geliyor. Aracı aldığımdan beri Lpg regülatörü değişimi filtreler subap ayarı bogaz kelebeği temizliği adaptasyonu buji değişimi ve bu alt tabla burcuna 20 bin lira harcadım (Yetkili servis olduğu için bu kadar yüksek meblağ) sıra anca alt takıma geldi yakın zamanda rot balansçıya gidip alt takımı kontrol ettireceğim fakat size şunu sormak istiyorum özelliklede bu aracı 0 almış olan, çok düşük kmdelerde almış olan veya alt takımı komple elden geçiren olduysa eğer, bu araba gerçekten bozuk yolda sesli giden bir araç mı yoksa alt takım bakımıyla 0 ses seviyesine ulaşabiliyor mu? bu aracı kullanmış ve hala kullanmaya devam eden 2 kişiye sordum bir tanesi (10 yıldır biniyor) bunun amortisörler sesli çalışıyor sesi kesemezsin dedi diğeri ise benimkide bozuk yolda ses yapıyordu dedi. 2001 model 1.6 ies satıp aldım konforu daha iyi ama bu lokurtu sesleri beni rahatsız ediyor araca biri binince utanıyorum desem yeridir.