Merhabalar fd6 icin 0 grubu ( 0-20 yada 0-30 ) yag deneyen yada kullanan oldu mu varsa olumlu yada olumsuz goruslerini almak isterim.
Bilindigi gibi 0-20 yag grubu fb7 icin direkt klavuzunda onerilen ve kesinlikle kullanilmasi gereken yag grubu, ancak fd6 lar icin boyle bir oneri yok klavuzda.
Ankarada birkac ozel honda servisine sordum genelde 10-40 yada arac km si dusukse 5-30 dediler.
Ben sahsen arac 90 bine kadar yetkili servisin sirf ucu diye 10-40 kullandigini gormeme ragmen satin aldiktan 2 yil sonra 5-30 a gectim. Hakikaten cok zorda kalmadikca kamyon yagi olarak dusundugum 10-40 in bizim fd6 lar icin gayet sorunlu bir yag grubu oldugunu dusunuyorum.
Suanda da 5-30 kullaniyorum ve motorda yag eksiltmesi yasamamam halinde 0-20/30 a bile gecmeyi dusunuyorum. En nihayetinde incecik full sentetik harika bir yag hem en az motor asinmasi cabuk incelmesi yakita olumlu katkisi surtunmeyi daha da azaltarak motor omrunu ciddi artirmasi gibi sayilamayacak kadar faydasi olur eger motor icin sknti olusturmayacaksa.
Bir ozel servis fb7 nin motor ici yag kanallarinin fd6 dan cok farkli oldugunu dolayisiyla fb7 icin siddetle onerilen 0 grubu yagin fd6 icin uygun olmadigini motorda sorun olabilecegini soyledi, kendileri fd6 bakiminda 10-40 kullaniyorlarmis isteyene talebine gore 5-30 da koyariz dediler. Ancak 0-20 icin onermiyoruz dediler.
0 grubu yagi fd6 da kullanan arkadaslardan kullanici yorumlarini merak ediyorum. 0 grubu yagi fd6 da Kullanan oldu mu varsa yorumlar nelerdir acaba?
2008 FD6 Otomatik Lpg
Bilindigi gibi 0-20 yag grubu fb7 icin direkt klavuzunda onerilen ve kesinlikle kullanilmasi gereken yag grubu, ancak fd6 lar icin boyle bir oneri yok klavuzda.
Ankarada birkac ozel honda servisine sordum genelde 10-40 yada arac km si dusukse 5-30 dediler.
Ben sahsen arac 90 bine kadar yetkili servisin sirf ucu diye 10-40 kullandigini gormeme ragmen satin aldiktan 2 yil sonra 5-30 a gectim. Hakikaten cok zorda kalmadikca kamyon yagi olarak dusundugum 10-40 in bizim fd6 lar icin gayet sorunlu bir yag grubu oldugunu dusunuyorum.
Suanda da 5-30 kullaniyorum ve motorda yag eksiltmesi yasamamam halinde 0-20/30 a bile gecmeyi dusunuyorum. En nihayetinde incecik full sentetik harika bir yag hem en az motor asinmasi cabuk incelmesi yakita olumlu katkisi surtunmeyi daha da azaltarak motor omrunu ciddi artirmasi gibi sayilamayacak kadar faydasi olur eger motor icin sknti olusturmayacaksa.
Bir ozel servis fb7 nin motor ici yag kanallarinin fd6 dan cok farkli oldugunu dolayisiyla fb7 icin siddetle onerilen 0 grubu yagin fd6 icin uygun olmadigini motorda sorun olabilecegini soyledi, kendileri fd6 bakiminda 10-40 kullaniyorlarmis isteyene talebine gore 5-30 da koyariz dediler. Ancak 0-20 icin onermiyoruz dediler.
0 grubu yagi fd6 da kullanan arkadaslardan kullanici yorumlarini merak ediyorum. 0 grubu yagi fd6 da Kullanan oldu mu varsa yorumlar nelerdir acaba?
2008 FD6 Otomatik Lpg