Bu durum esasen
subap ayarı bozulmaya başladığında oluşuyor. İlk kalkışta direk motoru çalıştırdıktan sonra 20-30 sn. beklemeden ve
gaza dokunmadan kalkış yapıldığında fren anlık olarak yeterli gücü veremiyor.
Araçlarımız otomatik olduğu için tork konvertörü sayesinde soğuk motorda direk gazsız kalkış yapabiliyoruz ancak durma gücü için motorun bir miktar güç oluşturması gerekiyor ve bunun için hafif gaza basılması gerekli.
Kendim subap ayarından yaklaşık 5bin km. sonra soğukta acele parktan çıkarken hafiften oluştuğunu hissediyordum diyebilirim. Ayrıca zayıflayan arka fren balatalarının payı var, 2 hafta önce arka disk-balata değiştirdim ve o zamandan beri hiç karşılaşmamıştım. Farkında değiliz ama civicte fren gücü için arkalardan da ciddi şekilde yararlanıyor.
@4.MURAT sizin aracınız manuel mi?