Arkadaşlar merhaba...Garanti ile ilgili sorun yaşamaktayım.Aracimin gösterge panelinde ve göstergeyi 3 e bölen krom çıtada sorun var.Garanti bunun kullanıcı hatası olduğunu söylüyor.Ama bunun benle bir ilgisi yok malzemeden kaynaklanıyor.Tum bakımları serviste yaptırdım aracım 2018 eco exutive nasıl bir yol izlemeliyim.Honda araca sahip çıkmıyor nasıl ikna ederim.Aractan soğudum resmen.
SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
				
			SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
	
 
 
		 
 
		 Garanti olayı ilk 1000 km haricinde dış ortama açık malzemelerin çizilmesi durumlarını maalesef kullanıcı hatası olarak tanımlıyorlar, bu sadece Honda'ya özgü değil. Uygulama yanlış ancak garanti belgesindeki "dış etkenlere maruziyet" kavramı o kadar geniş ki, garanti sorumluları istediği gibi yorumlayabiliyor.
 Garanti olayı ilk 1000 km haricinde dış ortama açık malzemelerin çizilmesi durumlarını maalesef kullanıcı hatası olarak tanımlıyorlar, bu sadece Honda'ya özgü değil. Uygulama yanlış ancak garanti belgesindeki "dış etkenlere maruziyet" kavramı o kadar geniş ki, garanti sorumluları istediği gibi yorumlayabiliyor. 
 
		
