Göçük sorunu ile ilgili yaptığınız işlemler ve son durum

2018 model araçlarında sıkıntı yaşayan arkadaşlara gecmis olsun öncelikle. Kötü bir durum ama yasal yola başvurmak dışında elden gelen farklı bir çözüm yok şu an için. Burada hala aracın piyasasını düşürmek için bu konuyu gündemde tuttuğunuzu düşünen bir kitle var. Bence bayii ile çok fazla muhatap olmadan direk yasal işlem başlatın.
Bu sorunun çözüleceği de yok. Benim aracın c sütünü kaput ve kapı alt kısmında da göçük var. Aracın km si ilerleyen arkadaşlar kapı alt kısımlarınada bakabilir. Belki sizin araçlarda da mevcuttur.
 
Hondaya yazdığım yazı...
2018 model executive eco aracımı 31 Temmuzda Honda Park Plaza'dan aldım. Bir kaç gün içerisinde gerek araç içinde gerekse ön takımdan sesler gelmeye başladı. Hemen Bayiye gidip şikayetlerimi bildirdim. Araç yeniymiş olurmuş böyle sesler diye bilgi verdiler..geçmez ise 1000 bakımında halledeceklerini söylediler.. 14 ağustosta bin bakımına götürdüm ve bu arada en önemlisi ARAÇTA DAHA ÖNCEKİ MODELLERDE YAŞANAN GÖÇÜKLER MEYDANA GELDİ !!! Tabi herkes şaşkın sözde tabi.. nasıl olur giderdiklerini söylemişlerdi vs dediler... göçük için 13 eylüle gün verdiler ve bir rezalet daha üstüne para istediler !!!! Daha iki hafta önce aldığım sıfır araçta göçük çıkıyor bu rezalet yetmiyormuş gibi bide üstüne para verecekmişim !!! Gereksiz bir tartışma sorunu para mevzusu kapandı ama asıl sorun şu; 2018 MODEL 2 HAFTALIK SIFIR GÖÇÜKLÜ BİR ARAÇ VAR ORTADA...BU ARACIN DEĞİŞİMİNİ RİCA EDİYORUM...UMARIM BU MSJ DİKKATE ALIP OKURSUNUZ...VE YİNE UMARIMKİ SİZDE ŞU CVP VERMEZSİNİZ "YASAL HAKLARINIZI KULLANABİLİRSİNİZ" DİYE !!!!!! 2 HAFTALIK SIRIF ARAÇTAN BAHSEDİYORUZ!! AYRICI BÖYLE REZALET REZİL BİR BAYİ GÖRMEDİM...BAŞTA SÖYLEMİŞLERDİ GİDİP HONDA PARKA BULAŞMA DİYE !!! EN KISA ZAMANDA KONUYLA İLGİLİ TARAFIMA DÖNÜŞ SAĞLARSANIZ SEVİNİRİM...BOŞU BOŞUNA REKLAM OLMALAYIM !!!! ALDIĞIM TARİH BELLİ...İŞLEM TARİHLERİ BELLİ..GÖRÜŞME TARİHLERİ BELLİ !!! TEŞEKKÜRLER...
[MENTION=15850]ondertnc[/MENTION] aşağıdaki linkten forum kurallarını okumanızı rica ederim. Çok geçmiş olsun.

https://www.civictr.com/showthread.php/29-!!!-Forum-Kuralları-!!!
 
Mrb arkadaşlar.
Fc5 göçük sorunu temmuz 2017 de aldığım araçta mevcut iki taraftada,, konu ile ilgili henüz bir işlem yaptırmadım aracıma. Geçenlerde Trabzon da bir kişinin mahkeme sürecini kazandıgını okudum ama kişiye ulaşamadım.
Honda tr ile bugün iletişime geçtim. Şikayet kaydını oluşturdum. Konu ile ilgili mahkemeye vermiş olan veya süreçte hukuki işlem yaptıranlar faydalı bilgi paylaşırlarsa sevinirim. İyi günler
 
göçük sorunu nedeniyle mahkeme kazanan birisini duydum, değer kaybından para alacak muhtemelen, ancak honda konuyu danıştaya taşımış.
Hal böyle olunca danıştay sürecini beklemek gerekli, sadece mahkeme kararıyla bu iş bitmiş olmuyor.
araç sahibi danıştay sürecini kazanırsa muhtemelen değer kaybından dolayı bir miktar para alacak. alacağı o para kayda değer birşey olacak mı bakalım.
 
Ekli dosyayı görüntüle 6539
Araci bugun teslim aldim. Gocuk tamirini yapmislar. C sutunlari gayet guzel olmus. Beninkinde hafif dalgalanmalar vardi. Onlar gitmis. Sutuna vurunca tok tok ses cikiyor simdi. Kaputtaki gocuk resmini de ekledim. Bir bakin derim.
Not: resim pek belli olnuyor. Sofor tarafindan cektim. Sol taraf.
Tekrardan sütunda problem oldumu
 
Ben bugün Ankara da iki servisi aradım. Bora personel tatile çıktı randevu veremiyoruz diyor. Efe ise ekime randevu verebiliriz diyor. Anladığım kadarıyla adamlar bu işi ücretli yapacak olmalarına rağmen işi yokuşa sürüyorlar. İlginç gerçekten.
 
Ben bugün Ankara da iki servisi aradım. Bora personel tatile çıktı randevu veremiyoruz diyor. Efe ise ekime randevu verebiliriz diyor. Anladığım kadarıyla adamlar bu işi ücretli yapacak olmalarına rağmen işi yokuşa sürüyorlar. İlginç gerçekten.
Bende ankaradayim banada aynisini dediler. 100tl +kdv almak zorundayiz diyolar

SM-A520F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bende ankaradayim banada aynisini dediler. 100tl +kdv almak zorundayiz diyolar

SM-A520F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
100tl aliyorlar cunku uretim hatasi degil kullanici hatasiydi bizde bunu parasiyla yaptik musteri de kabul etti deyip olasi mahkemelik durumlarda pisliklerinden kolay siyrilabilmek istiyorlar. Para almadaki amaclari bu

MHA-L29 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
100tl aliyorlar cunku uretim hatasi degil kullanici hatasiydi bizde bunu parasiyla yaptik musteri de kabul etti deyip olasi mahkemelik durumlarda pisliklerinden kolay siyrilabilmek istiyorlar. Para almadaki amaclari bu

MHA-L29 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Biraz garip 100tlye yapilacak bi isde degil iscilik anlaminda tavani filanda sökuyolarmis galiba. Dediginiz gibi bi hinlik vardir.

SM-A520F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Biraz garip 100tlye yapilacak bi isde degil iscilik anlaminda tavani filanda sökuyolarmis galiba. Dediginiz gibi bi hinlik vardir.

SM-A520F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Yag bakimini disarda yaptiriyorum garanti de ne gibi problem yasarim diye soruyorum. Bana tüm parcalar garanti disi kalir diyo varin gerisini siz hesap edin. Kaporta aksamina elletmedim garanti bölüm bölum(motor,kaporta,elektronik vs) degilmi diyorum yok oda bozulurmus diyo

SM-A520F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst