Herkese merhaba bilen cevap verirse çok sevinirim

Katılım
8 May 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
4
Konum
Pursaklar
Aracınız
Civic ES7 2001
2000 civic 1.4 otomatik benzinli 135 bin km
120/140 hızlanıyorum ayağımı gazdan çekiyorum devir saati yavaş yavaş düşmeye başlıyor takiii 2000 devirin üstüne gelince devir saati 2200/2300 vuruyor yani az bi yukarı vuruyor araba vites değiştirir gibi itekliyor iki ya da üç kere yapıyor sonra 2000 altına düşünce normale dönüyor başka hiçbir devir aralığımda yapmıyor rolanti ok gibi ustalara gittim çözüm bulamadım yemi triger şanzıman yağ felan değiştirdim videosuda mevcut buraya ekleyemedim
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,724
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geçmiş olsun.
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
> İlk kez böyle bir problem duydum.
> Aracınızın kilometresi çok güzel. Devir düşerken ateşleme olmaz. Motor kompresyona kalır. Haliyle araç yavaşlar.
> Araç otomatikmiş şanzımanda bunu yapabilir. Vites düşürmek istiyor gibi.
> Subap ayarı yakın zamanda yaptırdınız mı?
> Boşa aldığınızda aynı hareketi yapıyor mu?

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
8 May 2020
Mesajlar
12
Tepki puanı
4
Konum
Pursaklar
Aracınız
Civic ES7 2001
Subap ayarı yaptırmadım.
Boşta denemedim ama D3/2 denedim aynısını yaptı .
İlginize teşekkür ederim
Ustalar deneme yanılma yöntemi ile disbritör/buji/buji kablosu değiştirdi sorun devam ediyor
Çözümü nasıl bulacağız bilemiyorum
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Uzun süredir subap ayarı yaptırmadıysanız öncelikle subap ayarı yaptırmanızı öneririm.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,724
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Subap ayarı yaptırmadım.
Boşta denemedim ama D3/2 denedim aynısını yaptı .
İlginize teşekkür ederim
Ustalar deneme yanılma yöntemi ile disbritör/buji/buji kablosu değiştirdi sorun devam ediyor
Çözümü nasıl bulacağız bilemiyorum
> Subap ayarından sonra tekrarlar ise şanzıman olayını test edip elemek gerek.
> Deneme yanılma yöntemi sıfır parça ile yapılmamalıdır. Halihazırda çalışan başka parçalar ile değişim yaparak sorun bulunmaya çalışılmalıydı.
> Size bu problem için tecrübeli bir usyaya ihtiyacınız var.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Geri
Üst