Islak kavrama olabilir üstat onu bilmiyorum açıkçasıDSG satılıyor ama kuru kavrama versiyonları değil, ıslak kavrama olarak belirttikleri 2.0 motorlarda kullandıkları yüksek dayanımlı versiyonları kullanılıyor
Islak kavrama olabilir üstat onu bilmiyorum açıkçasıDSG satılıyor ama kuru kavrama versiyonları değil, ıslak kavrama olarak belirttikleri 2.0 motorlarda kullandıkları yüksek dayanımlı versiyonları kullanılıyor
Foruma hoşgeldiniz, otomotiv sektöründe çalışan kullanıcıların sayısının artması mutluluk verici
Turbo'lardaki VTEC hususunda da haklısınız, 2.0 Type R harici 1.5 Turbo motorlarda VTEC mekanizması mevcut değil, bunu Civicler ilk tanıtıldığında Amerika'daki tanıtımdaki motor mühendisinin anlatımında dinlemiştim.
Muhtemelen emisyon nedeni ile Turbo'nun Civiclerde uzun süredir kullanılan R16 kodlu i-VTEC motoruna değilde, L15 kodlu Jazz motoruna adapte edilmesine bağlı olduğunu düşünüyorum.
Bence Honda Türkiye zaman bağlı olarak geri dönüşleri düşürüyor ama fiyata göre beklentide iyice arttı, bununda etkisi var. FB7 sıfır satıldığında piyasadaki muadillerine göre en uygunlarından idi, turbo seçeneği de olmadığı için alıcıları sorunsuzluk harici pek peklentisi yoktu ve eski Honda kullanıcı kitlesi yeni bir kullanıcı kitlesi yoktu. FC5 ise oldukça ilgi gördü ve görüyor, bu nedenle yeni kullanıcı kitlesinin araca adaptasyonu bu şekilde sancılı ilerliyor gibi diyebilirim.honda'yı sorunsuzluğu yüzünden tercih edenlerden biriyim ki 2. elde modeline göre piyasada çok yüksek fiyatlarda seyrettiğinden sanırım herkes aynı düşüncede. model yükseltme düşüncem var iken bir yandan da bu forumda ve başka şikayet sayfalarında fd6 ve fb7'lerde hiç duymadığım kadar çok şikayet ve ufak/büyük sıkıntılardan bahsediyor insanlar fc5 araçları ile ilgili. zaten göçük sorunu ile piyasaya giriş yapılmıştı. bunun da üstüne servislerin ilgisizliğinden, yavaş aksiyon almasından ve suçu müşteriye atıp garantili araçlara sürekli maliyet çıkardıklarından bahsediyorlar. Bu durum fc5 almayı planlayan herkesi düşündürüyordur. honda hem araç hem de servis olarak kaliteyi mi düşürdü?
sıfır honda araçların çok yükselmesi beklentiyi dediğiniz gibi muhakkak etkiliyordur. en çok yetkili servise giden araçlar listesi hazırlandığında içerisinde bmw, mercedes gibi firmaların isimleri de yer alıyordu. bunun açıklaması da lüks araç sahiplerinin çok fazla para verdiklerinden beklentilerinin de çok fazla arttığı yönündeydi. en küçük trim sesini bile tolere etmemeleri diye açıklanmıştı. şu an 1.6 eco elegance 175.500,00 tl (o da bulursan). insanlar da doğal olarak bir şeyleri tolere etmek istemeyecektir.Bence Honda Türkiye zaman bağlı olarak geri dönüşleri düşürüyor ama fiyata göre beklentide iyice arttı, bununda etkisi var. FB7 sıfır satıldığında piyasadaki muadillerine göre en uygunlarından idi, turbo seçeneği de olmadığı için alıcıları sorunsuzluk harici pek peklentisi yoktu ve eski Honda kullanıcı kitlesi yeni bir kullanıcı kitlesi yoktu. FC5 ise oldukça ilgi gördü ve görüyor, bu nedenle yeni kullanıcı kitlesinin araca adaptasyonu bu şekilde sancılı ilerliyor gibi diyebilirim.
Merhaba,honda'yı sorunsuzluğu yüzünden tercih edenlerden biriyim ki 2. elde modeline göre piyasada çok yüksek fiyatlarda seyrettiğinden sanırım herkes aynı düşüncede. model yükseltme düşüncem var iken bir yandan da bu forumda ve başka şikayet sayfalarında fd6 ve fb7'lerde hiç duymadığım kadar çok şikayet ve ufak/büyük sıkıntılardan bahsediyor insanlar fc5 araçları ile ilgili. zaten göçük sorunu ile piyasaya giriş yapılmıştı. bunun da üstüne servislerin ilgisizliğinden, yavaş aksiyon almasından ve suçu müşteriye atıp garantili araçlara sürekli maliyet çıkardıklarından bahsediyorlar. Bu durum fc5 almayı planlayan herkesi düşündürüyordur. honda hem araç hem de servis olarak kaliteyi mi düşürdü?
Hocam önceki mesajda anlattığım VTEC değil i-VTEC'miş ve yanlış bilgilendirme olmaması açısından sildimyanlışım varsa duzeltin 2001 sonu çıkan vtec2 de yağ basıncı ile subap zamanlaması değişiyor ve sadece emme subaplarinin yarısı tam olarak kapatilamasada 3200 devire kadar yarı yarıya kapalı kalıyordu ancak dual vtc ile hem emme hem egzos subaplarinin acik ve kapalı kalma zamanına müdahele edilebiliyor hatta bazı durumlarda emme subaplari açıkken egzos subaplari halen kapanmamış oluyor ve bir miktar temiz hava ve yakıt ile soğumasına katkı sağlanıyor