Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,167
Çözümler
10
Tepki puanı
12,961
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Ayrıca Honda global ve avrupa’nın twitter adreslerine de şikayetinizi bildirin.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
84
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC DİZel MOTOR SORUNU - PARTİKÜL FİLTRE SORUNU​
Merhaba Honda nın 28.02.2018 de satışa çıkardığı HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC MANUEL aracını satın aldım . Bu araçla alakalı tecrübelerimi ve mağduriyetimi sizinle paylaşacağım . Aracı 28.02.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE den sipariş verdim ve aracı 1 hafta sonrasında teslim aldım . Aracı 6 . aya kadar yani 6.000 e kadar sorunsuz bindim 6.000 km de araç DPF arıza lambası yandı bende servisi arayıp sorunu söyledim kendileri 60/80 km sabit hızla 2500-3000 devirde 15-20 dk sürülmesi gerektiğini partikül ün dolduğunu söylediler bende buna istinaden 20 dk bahsettikleri sabit hızla aracı otobanda sürdüm . Sonrasında sonucun değişmediğini fark ettim ve servisi aradım aracın servise gelmesi gerektiğini söylediler bende aracı AYIŞIĞI HONDA ALTUNİZADE ye götürdüm . Aracı servise aldılar partikül filtre temizliği yapılması gerektiğini söylediler aracı servise bıraktım ve akşamında aracın hazır olduğunu söylediler ve gidip aracı teslim aldım. Aracı teslim aldıktan 10 km sonra bu sefer aracın motor arıza ışığı yandı , hemen aracı kenara çekip servisi aradım serviste bulunan ERHAN bey bu şekilde kullanımda sorun olmayacağını bize getirip arıza ışığının söndürülmesi gerektiğini söyledi , araç motor arıza ışığıyla birlikte birde motor yağ lambası uyarısı verdi bende aracı tekrar servise götürdüm . Bilgisayara bağlayarak mevcut hatayı sildiler ve geçici bir hata olduğunu önemli bir şey olmadığını söylediler bende tabi inanarak aracı tekrar teslim aldım . Teslim aldıktan 20-25 km sonra tekrar motor arıza ışığı yandı ben servisi aradım ve yetkili olduğu söylenen ERHAN beyle durumu paylaştım bu durumun kronik olduğunu ve sürekli yaptığını söyledim kendileri aracın yakıtıyla alakalı olduğunu ve içerisindeki yakıtın tüketildikten sonra tekrardan servise gelip bakılmasını deponun boşaltılıp yeni mazot alınması gerektiğini söyledi . Bende aracın mazotunun çeyrek depo kalana kadar kullanıp aracı servise götürdüm . Servis beni arayıp 200 tl mazot alınıp aracın test edilmesi gerektiğini söylediler bende uygun gördüm ve yeni yakıt alınıp denenmesini istedim . Araç 5 gün serviste kaldı ve bütün testlerinin yapıldığını aracı herhangi bir sorunu olmadığını söylediler . Bende tabi tekrardan güvenip aracı aldım ama sonuç değişmedi !!! Aracı alıp otoparkıma götürdüm ve 4-5 gün sonra kullanmak istedim otobana çıkıp gitmek istediğim yere giderken 5-6 km sonra motor arıza ışığı tekrar yandı !!! Bende en son 20.08.2018 de aracı tekrar servise götürdüm bu sefer İBRAHİM bey araçla ilgilendi bilgisayara bağladı ve tekrar rejenerasyon yaptı herhangi bir sorun olmadığını söyledi bende aracı alıp teste çıktım teste çıktığımda yağ lambasının yandığını gördüm araçta bir sorun olduğunu söyledim İBRAHİM beyde aracı bırakmamı istedi ve HONDA TÜRKİYE den bilir kişilerin gelip inceleme yapıp onların karar vermesi gerektiğini söyledi . 20.08.2018 de aracı Servise bıraktım ve 28.08.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE beni aradı sorunun kullanıcı hatası olduğunu ve dpf in değişmesi gerektiğini 15.040 tl ücret ödemem gerektiğini söyledi . Bu durumun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu kabul etmiyorum araç 4 -5 kere yetkili servisinize götürülüp sorun yoktur denip bana teslim edilen araç nasıl oluyorda kullanıcı hatası oluyor ? Kullanıcı olarak hatam nedir ne yapmışım ? Hatam sanırım HONDA yı tercih etmemde yatıyor. 5 aylık bir araç 6.000 km de nasıl oluyorda arıza ışığı yanıyor ve bana mal edilebiliyor. Honda markasına güvenerek 1 ay içerisinde arkadaşlarıma tavsiye edip honda ayışığından 4 araç aldırdım . HONDA markasına güvenerek daha pazarda yeri belli olmayan i-dtec dizel teknolojisi aracı aldım ama sonuç çok kötü bir tecrübe oldu.

EN SON HONDA TÜRKİYE İLE GÖRÜŞTÜM VE DURUMU ANLATAN MAİL ATTIM SONUÇ BEKLİYORUM . İNŞALLAH MÜŞTERİYE KULLANICI HATASI DİYİP İŞİN İÇİNDEN ÇIKMA ÇABASINDAN VAZGEÇERLER . OLUMSUZ BİR NETİCE ALIRSAM HUKUKİ SÜRECE BAŞVURUCAM . SİZE ŞUAN BU ARAÇLA ALAKALI TAVSİYEM KESİNLİKLE BU ARACI ALIRKEN DPF ( PARTİKÜL FİLTRE ) SORUNUNU BİLEREK ALIN BİRAZ ARAŞTIRINCA BU İ-DTEC HONDA DİZEL TEKNOLJİSİNDE İNSANLAR DPF LE ALAKALI ÇOK SIKINTI YAŞIYOR MAGDURLARDAN BİRİDE BENİM . 6 AYLIK ARACIMI 1 AYDIR KULLANAMIYORUM VE DAHA 6.000 KM DE ARACIM . HONDAYA KESİNLİKLE YAKIŞMADI BU DURUM
Dostum, ne yaptınız?
Sorununuz çözüldü mü?

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

z3x

0
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
25
Tepki puanı
1
Konum
istanbul
Aracınız
Honda sorunu çözmek için hiç bir aksiyon göstermedi. Bende hukuki süreci başlattim . Artik 1 senemi sürecek 2 senemi sürecek göreceğiz . Honda benim için bitmiştir. !!! Bu arada defalarca mail atmama ve çagri kaydi oluşturmama rağmen 1 kere bile geri dönüş olmadi 1 aydir !
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
Honda sorunu çözmek için hiç bir aksiyon göstermedi. Bende hukuki süreci başlattim . Artik 1 senemi sürecek 2 senemi sürecek göreceğiz . Honda benim için bitmiştir. !!! Bu arada defalarca mail atmama ve çagri kaydi oluşturmama rağmen 1 kere bile geri dönüş olmadi 1 aydir !
Şu an aracı kullanabiliyor musun?
Arıza ışıkları yanmaya devam ediyor mu?

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ugr60

0
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
695
Tepki puanı
443
Yaş
37
Konum
Tokat
Honda sorunu çözmek için hiç bir aksiyon göstermedi. Bende hukuki süreci başlattim . Artik 1 senemi sürecek 2 senemi sürecek göreceğiz . Honda benim için bitmiştir. !!! Bu arada defalarca mail atmama ve çagri kaydi oluşturmama rağmen 1 kere bile geri dönüş olmadi 1 aydir !
Hocam bu süreci bizde merakediyoruz sonuçta bu sorunu her an bizde yaşayabiliriz gelişmeler hakkında bizide bilgilendirirseniz seviniriz. Mahkemenin lehinize sonuçlanacağını tahmin ediyorum inşallah en kısa sürede mağduriyetiniz giderilir.

LG-H850 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst