Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

Arkadaşlar israrlarim üzerine sorunlu oldugunu düşündükleri parçayi honda ayişiğina söktürdüm ve sonuç dpf çatlak çikti . Bu zamana kadar savunmalari araci düşük devirde veya kötü mazottan kaynaklanabilecegini söyleyen honda şimdi araci çok yüksek devirde kullanip bu hale getirdigimi söylüyor [:d] artik bunlarin bu saçmalamalarina gülüyorum ve son çare olan hukuki süreci bugün başlatiyorum . Bu arada özel servis ve bütün dpf bilir kişileriyle yaptigim istişarelerde ortak fikir şu ; kardeşim sen bunu istesende 6.000 km de bu hale getiremezsin bu ya servisin defalarca yaptigi rejenerasyondan yada malzemenin kalitesizliginden kaynaklaniyor dediler . Resimleri aşağida sizinle paylaşiyorum . Bu duruma duyarsiz kalmayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum . Bundan sonra mahkemenin karanini beklemekten başka çarem kalmadi .


4.jpg5.jpg6.jpg7.jpeg
 
Honda ya gerçekten yakışmadı bu olay. Bu sorunun çıkması kabul edilir ama kardeşim sattığın mala sahip çıkacaksın. Sorun varsa çözeceksin. Herşey kullanıcı hatası memlekette. Hocam sonuna kadar haklsınız inşallah mahkemede çözersiniz problemi.
 
Daha önce yapılan rejenerasyonlar umarım kayıtlıdır. Elinizde yapılan işlemler ile ilgili servis kayıtları var mı? Mahkemede işinizi kolaylaştırır.

LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar israrlarim üzerine sorunlu oldugunu düşündükleri parçayi honda ayişiğina söktürdüm ve sonuç dpf çatlak çikti . Bu zamana kadar savunmalari araci düşük devirde veya kötü mazottan kaynaklanabilecegini söyleyen honda şimdi araci çok yüksek devirde kullanip bu hale getirdigimi söylüyor [:d] artik bunlarin bu saçmalamalarina gülüyorum ve son çare olan hukuki süreci bugün başlatiyorum . Bu arada özel servis ve bütün dpf bilir kişileriyle yaptigim istişarelerde ortak fikir şu ; kardeşim sen bunu istesende 6.000 km de bu hale getiremezsin bu ya servisin defalarca yaptigi rejenerasyondan yada malzemenin kalitesizliginden kaynaklaniyor dediler . Resimleri aşağida sizinle paylaşiyorum . Bu duruma duyarsiz kalmayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum . Bundan sonra mahkemenin karanini beklemekten başka çarem kalmadi .


Ekli dosyayı görüntüle 7896Ekli dosyayı görüntüle 7897Ekli dosyayı görüntüle 7898Ekli dosyayı görüntüle 7899

Yani değiştirmiyorlar bu parçayı öyle mi ?


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
aynen öyle kardeşim başının çaresine bak yada bize 15.040 tl haraç ver diyolar

Bügüne kadar 2000 model cıvıc kullandık şuan fd6 cıvıc var daha şükürler olsun 1 kere bizi üzmedi ikiside yağ su hariç sanayinin yanından geçmedik ama böyle insanlarla dalga geçer gibi madur ediyolar ya işte satıp başka marka alasım geliyor


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
bügüne kadar 2000 model cıvıc kullandık şuan fd6 cıvıc var daha şükürler olsun 1 kere bizi üzmedi ikiside yağ su hariç sanayinin yanından geçmedik ama böyle insanlarla dalga geçer gibi madur ediyolar ya işte satıp başka marka alasım geliyor


"yüksek devir bandında yaşamaktır honda"

bu adamlar dizel yapamadi . Benzinlisinin hepsini bende kullanadim . 91 ex den 2018 fc5 ine kadar
 
bu adamlar dizel yapamadi . Benzinlisinin hepsini bende kullanadim . 91 ex den 2018 fc5 ine kadar

Vallaha kardeşim dizelli eski hb lerde var kullananlar memnun 2.2 dizeli ödül almış bir motor buda çok sağlamdır ama olmuş bir sıkıntı bunu değiştirmesi lazım dünyanın en dandik markası bile derki biz bunu değişirmezsek bu mağdur olur bu motorun adı çıkar kimse almaz bu honda yani dünya çapında jet motorundan çim biçme makinasına kadar üreten bir marka mekanik sağlamlığı sorunsuzluğu ile bilinen ün salmış markanın yaptığı şeye bak fc5 göçük problemindede aynı şeyi yaptılar


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.

LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst