Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,368
Tepki puanı
1,288
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Servisin yaptığı hiç hoş değil. Aracı 15-20 dk düşük vites yüksek devir kullandınız mı ? Bir deneyin bu şekilde audi, seat , renault sorunu çözen tanıdıklarım var. [MENTION=16326]z3x[/MENTION]
 

z3x

0
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
25
Tepki puanı
1
Konum
istanbul
Aracınız
Ben size bir soru sordum ama cevaplamıyorsunuz... Ortalama hızını kaç???

şuan ki ortalama hızımı mı soruyorsunuz yoksa 6.000 km de dpf yandıgındaki servise götürdügüm ortalama hızımı mı soruyorsunuz onu anlamadım . mesajlarınızdan sizi şöyle degerlendirdim sanırım sizde bu araçtan aldınız ve böyle bir sorunla karşılaşmadıgınız için bana ön yargı ile bakıyorsunuz . size şöyle anlatayım durumun özeti ni . Honda nın 1991 model civic ex in den 2018 model civic i-dtec ine kadar bütün arabalarını satın aldım ve kullandım ! ( CR-V - VTİ -VTEC - Sİ dahil ) bilinçsiz bir kullanıcı degilim ayrıca partikül filtreli de araçlarım oldu nasıl kullanılması gerektigini gayet iyi biliyorum sagır dedigimiz devirsiz kullanımla aracı kullanmadım ve mazot larımı istanbulda bulunan kurumsal firmalar dışında hiç bir yerden almadım . Empati yapabilmeniz için başınıza böyle birşeyin gelmesi ve bu tecrübeyi yaşamanız gerekiyor. Bende istemem aracımı kötülemek ama hiç umrumda degil çünkü honda ve ayışığı bu duruma duyarsız kalması gerçekten beni honda markasından sogutmaya yetti !

İnşallah senin aracında böyle bir sorun olmaz ama arama motorlarına honda partikül sorunu yazarsanız ne kadar insanın bu durumdan şikayetçi oldugunu görürsünüz .
 

z3x

0
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
25
Tepki puanı
1
Konum
istanbul
Aracınız
Servisin yaptığı hiç hoş değil. Aracı 15-20 dk düşük vites yüksek devir kullandınız mı ? Bir deneyin bu şekilde audi, seat , renault sorunu çözen tanıdıklarım var. [MENTION=16326]z3x[/MENTION]

bahsettiginiz ve hondanında önerdigi bu sürüş şekliyle aracı defalarca kullandım ve bu rejenerasyonu honda kendiside 4-5 kere yapıp bana araçta sorun yok diyip teslim etti . en sonunda işin içinden çıkamayınca kullanıcı hatası dedi ve 15040tl masraf çıkarıp başımın çaresine bakmamı istedi !
 
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
188
Tepki puanı
106
Konum
ANKARA
Öncelikle geçmiş olsun. Bu işin peşini kesinlikle bırakma kardeşim. Tüketici heyetine vs ne gerekiyorsa başvur. Kesinlikle sonuç alacağına eminim. Ortalık sahtekar kaynıyor. Malına sahip çıkma denilen bir olay kalmadı. Ayrıca devlet de sağolsun bunlara on ayak oluyor. Millet araba toplatir milyarlarca lira ceza keser, bizimkilerde yan gel osman bir karis bostan.

A firması B firması farketmiyor. Ama Hondanin kendine bir çeki düzen vermesi şart. İyice suyu ısındı. Eminim yakın zamanda bunca insanın ahı bir şekilde çıkar.

Ayrıca kullanıcı hatası neymiş onu da merak ettim. Trafikte aracı kullandınız bu nedenle hata sizde.

Dur kalk trafiğine girdiniz hatalisiniz.

Aracı düşük devirde kullandığınız için sorun sizde.

İlginç gerçekten ve tek kelime ile rezalet.
 
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
286
Tepki puanı
10
Konum
Ankara
Aracınız
şuan ki ortalama hızımı mı soruyorsunuz yoksa 6.000 km de dpf yandıgındaki servise götürdügüm ortalama hızımı mı soruyorsunuz onu anlamadım . mesajlarınızdan sizi şöyle degerlendirdim sanırım sizde bu araçtan aldınız ve böyle bir sorunla karşılaşmadıgınız için bana ön yargı ile bakıyorsunuz . size şöyle anlatayım durumun özeti ni . Honda nın 1991 model civic ex in den 2018 model civic i-dtec ine kadar bütün arabalarını satın aldım ve kullandım ! ( CR-V - VTİ -VTEC - Sİ dahil ) bilinçsiz bir kullanıcı degilim ayrıca partikül filtreli de araçlarım oldu nasıl kullanılması gerektigini gayet iyi biliyorum sagır dedigimiz devirsiz kullanımla aracı kullanmadım ve mazot larımı istanbulda bulunan kurumsal firmalar dışında hiç bir yerden almadım . Empati yapabilmeniz için başınıza böyle birşeyin gelmesi ve bu tecrübeyi yaşamanız gerekiyor. Bende istemem aracımı kötülemek ama hiç umrumda degil çünkü honda ve ayışığı bu duruma duyarsız kalması gerçekten beni honda markasından sogutmaya yetti !

İnşallah senin aracında böyle bir sorun olmaz ama arama motorlarına honda partikül sorunu yazarsanız ne kadar insanın bu durumdan şikayetçi oldugunu görürsünüz .

Günde kac saat araba kullanıyorsunuz ve bunun kaç saati dur kalk trafiğinde geçiyor? Önemli olan bu hocam... ben aracımı hep 1500 2000 devir aralığında kullanırım. Hal böyleyken benim aracımin da DPF tıkanması lazım. Ama ben her gün ortalama 30dk kesintisiz sürüş yapabiliyorum çevre yolunda. Önemli olan da bu zaten... bunu yapamıyorsanız ve çoğunlukla dur kalk trafiğine giriyorsanız o zaman suç Honda'da değil... sizin mantığınıza göre honda suçlu ama dizelin çalışma prensibi ne yazık ki böyle. Bilinçli tüketici aracı DPF olan aracın sorunlarını bilerek alır ama siz bilmeden almış gibisiniz... DPF sorunu sadece Hondaya özgü bir sorun değil... her markada var bu sorun...
 

seckins33

Super Moderator
Yönetici
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
2,742
Çözümler
3
Tepki puanı
3,031
Konum
Adana
Ad Soyad
*
Yaş
99
Aracınız
Civic FC5 2019
Arkadaşlar dizel aracınızı, sık sık yüksek devirde kullanmanız gerekmiyor. Eğer sık sık yüksek devirde kullanırsanız bu defada tasarruf edemezsiniz. Çünkü dizelde tasarruf, düşük devirde yüksek güç ürettiği için yapılabiliyor.
Sürekli düşük devirde kullanmak tabiiki dpf'in erken dolmasına sebep olabilir, fakat dpf her dolduğunda değişecek diye bir kural da yok.
Dpf rejenerasyonu diye birşey var.
Dizel aracı düşük km yapanların alması, dizelin bakım maliyetlerinin yüksek olması sebebiyle tavsiye edilmiyor.(Pompa,turbo,enjektörler vs)
Kısacası aracınızı düşük devirde kullanabilirsiniz. Herhangi bir sıkıntı olmaz.


LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
85
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Dizel al

Is makinasi gibi kurallara gore hareket et
Benzinli al özgur ol

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
85
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Ben keyfini sürüyorum hocam... is makinesi tabiri alakasız olmuş biraz...
Fakat yukarıda arkadaşların yazmış olduğu yazılara göre Ben yorum yaptım
Anladığım kadarıyla trafiğe girme düşük devirde kullanma ara sıra otoban çık gazla Onun stresi ile araba kullanmak keyifli olmaz

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
286
Tepki puanı
10
Konum
Ankara
Aracınız
Fakat yukarıda arkadaşların yazmış olduğu yazılara göre Ben yorum yaptım
Anladığım kadarıyla trafiğe girme düşük devirde kullanma ara sıra otoban çık gazla Onun stresi ile araba kullanmak keyifli olmaz

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Yok hocam öyle bir sorun. Ben her aracımı nasıl kullanıyorsam öyle kullanıyorum. Bu yeni dizel motor zaten CRVde kullanılan motorun iyileştirilmiş versiyonu. Hergün bile bile dur kalk trafiğine girersen saatlerce, her dizel araç sorun çıkartır. Benim demek istediğim bu... Bu Hondaya özgü bir durum değil. Hondanin bu motorunda buna göre iyileştirmeler de yapılmış... arkadaşımız sanırım çok yoğun trafikte kullanıyor ve sorun da bu... dizeller böyle... bunu bile bile almak çok mantıklı değil...
 
Geri
Üst