Arkadaşlar israrlarim üzerine sorunlu oldugunu düşündükleri parçayi honda ayişiğina söktürdüm ve sonuç dpf çatlak çikti . Bu zamana kadar savunmalari araci düşük devirde veya kötü mazottan kaynaklanabilecegini söyleyen honda şimdi araci çok yüksek devirde kullanip bu hale getirdigimi söylüyor [:d] artik bunlarin bu saçmalamalarina gülüyorum ve son çare olan hukuki süreci bugün başlatiyorum . Bu arada özel servis ve bütün dpf bilir kişileriyle yaptigim istişarelerde ortak fikir şu ; kardeşim sen bunu istesende 6.000 km de bu hale getiremezsin bu ya servisin defalarca yaptigi rejenerasyondan yada malzemenin kalitesizliginden kaynaklaniyor dediler . Resimleri aşağida sizinle paylaşiyorum . Bu duruma duyarsiz kalmayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum . Bundan sonra mahkemenin karanini beklemekten başka çarem kalmadi .