Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerikada bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.