merhaba arkadaşlar, deneyimlerimden yola çıkarak şahsi fikrim bu sesin 2 kaynağı olabilir:
1) daha olası olanı:
Executive plus + modellerinde elegance ve premiumlardan farklı olarak teyp ekran ile bir bütün değil ,ekran ayrı teybin kasası ise ayrı yani 2 birbirinden kopuk parçalar ve aralarında sadece bir kablo ile bağlılar.
elegance ve premium modellerinde teyp ekran ile bitişik ve her geleneksel olarak yatay (önden arkaya) şeklinde oturuyor ama executive plus modelinde teybin kasası dikey ve ulaşması son derece zor (siz siz olun kendiniz kalkışmayın servise bırakın bu işi dediğim gibi cidden epey zor)
bu kasa zırıltı yapabiliyor maalesef, kontrol etmek için aracı iyice ısıtın ve klima,radyo vs herşey kapalı konumda araçta oldukça sessiz mesela bir alt kapalı garajdayken hafif hafif 700rpmden sadece 1000-1200rpmlere kadar gaz verip gazdan geri çekin eğer çekirge sesine benzer bir ses çıkıp kesiliyor ise ve bu tamda bu teybin usb kablo bağlama noktasından geliyor ise sorununuzun kaynağı budur:
2) eğer aracınız 2022 8inci ay üretimi veya öncesi ise bir ihtimal teybinizin ekranının altı (göğüse oturan kısmı diyeyim) ve hemen arkasındaki kapağın kendisinin göğüste oturduğu kısıma Honda çok basitten keçe uyguladı bu tarih öncesi araçlarda bahsi geçen keçe uygulanmamış olabiliyor.
videodaki yönlendirmeye sakın dikkate almayın maalesef amerikalılar bu konuda gerçekten çok geri kalmış sanırım kanada üretimi araçlar baya daha kötü yazık adamlara neyse konuya dönersek videoda 53sn ve sonrasında kapağın oturduğunu gördüğünüz o 2-3mm lik köşeler varya oraya ve ekranın göğüs ile buluştuğu noktaya (göğüste) keçe uygulanacak bitti gitti bunuda servis yapıyor zaten.
servisiniz yardımsever bir servis ise her iki konuyada çözüm için yardımcı olacaklardır değiller ise bence farklı illerde şansınızı kullanabilirsiniz Allahtan Adana servis gerçekten muazzam hizmet veriyor ve her ikisinide benim için ilk aracımda çözmüşlerdi 2inci aracımda sadece teyptekis ses vardı sonraki araçlarımda ikiside yoktu müdahaleye gerek olmadı.