İlk kez duyuyorum bunu, uydurmasyon olabilir. Çünkü herkes MİŞ'ler ile konuşuyor Honda açıklama yapmadığı için.
Az önce Honda İnallar servisindeydim, yapılacak işlemle ilgili kesinlikle bilgi vermiyorlar. Eğitim süreci henüz bitmemiş ve ustaları Bursa'ya dönmemiş henüz.
18 Aralık itibariyle servis kaydı oluşturan müşterilerini tek tek arayarak önce bilgi verecekler sonra da 1 günlük randevu vereceklermiş. Fakat yapılacak işlemi söylemiyorlar. Boyasız, dışardan herhangi bir hasar vermeden iç kısımdan yapılacak bilgisini verdiler sadece.
Ayrıca araçları geri toplama veya değer kaybı ödemesi yapılacağı gibi opsiyonlar da belli değilmiş. Böyle birkaç seçenek görüşüldü fakat karar çıkmadı henüz dediler.
"Servisteki arkadaşın yorumu; Her araçta sıkıntı yok bu yüzden araçları geri toplama yapılmaz sadece onarım yapılır."
Ayrıca Bursa İnallar servisinde gayet rahat bütün arkadaşlar, herhangi bir sorun havası yok. Servise gelen giden bir kalabalık da yok. Sanırım Bursa'da benden başka merak eden yok bu işi.
Showroom ise oldukça kalabalıktı, ekmek gibi satıyorlar hala. Bu fiyata alınacak en iyi araç olduğu aşikar. Bide şu sorunu çözseler...