Civic FD6 İlk marşta zor çalışma

Katılım
28 Şub 2020
Mesajlar
8
Tepki puanı
3
Konum
Gaziantep
Arkadaşlar Merhabalar..Aracım sabahları ilk marşta baya geç çalışıyordu..Buradan okuduklarımdan yola çıkarak Lpg regülatörü ve enjektörleri kontrol ettirdim regülatör sağlam çıktı enjektörler gaz sızdırıyordu onları değiştirdik gaz ayarlarını yaptırdık..Şimdi araç ilk marşta alıyor ama hala tam düzenli istediğim gibi değil ilk marşta alıyor sonra araç boğulur gibi olup kendini sonradan topluyor bunun sebebi sizce nedir sibop ayarı olabilir mi ?

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Emirbey26

0
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,129
Çözümler
4
Tepki puanı
3,258
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2015
Erzıncan'da -40 dereceyi gördüm. Bir keresinde kuş serisi (şahin) aracım çalışmamıştı. Kaputu açtığımda sıvı adına ne varsa aracımın iliklerine kadar donduğunu görmüştüm. Araç 1 gün sobalı bir dükkanda bekledikten sonra kendine gelebilmişti :ROFLMAO:
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Erzıncan'da -40 dereceyi gördüm. Bir keresinde kuş serisi (şahin) aracım çalışmamıştı. Kaputu açtığımda sıvı adına ne varsa aracımın iliklerine kadar donduğunu görmüştüm. Araç 1 gün sobalı bir dükkanda bekledikten sonra kendine gelebilmişti
Aynen.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Bir gece oğlumun ateşi çıktı saat 24.00 civarı. Hastaneye taksi ile gitmek zorunda kaldık hani bir laf vardır ya bana bir araba lazım o da bu gece lazım diye işte o misal. Kapıda olup da çalışmayan arabayı neyleyim ben dedim ve aldım bi civic. Şimdi tek sorun akü boşalması. Onun içinde hergün işe araba ile gidiyorum ve benzinde kullanıyorum. Lpg bile kafayı yiyor.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,724
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bir gece oğlumun ateşi çıktı saat 24.00 civarı. Hastaneye taksi ile gitmek zorunda kaldık hani bir laf vardır ya bana bir araba lazım o da bu gece lazım diye işte o misal. Kapıda olup da çalışmayan arabayı neyleyim ben dedim ve aldım bi civic. Şimdi tek sorun akü boşalması. Onun içinde hergün işe araba ile gidiyorum ve benzinde kullanıyorum. Lpg bile kafayı yiyor.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam size yüsek amper akü lazım. Birde akünün çevresini ısı izalasyonu yapsanız faydası olur diye düşünüyorum.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Hocam size yüsek amper akü lazım. Birde akünün çevresini ısı izalasyonu yapsanız faydası olur diye düşünüyorum.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Bizim aküler ince olduğundan en fazla kaç amperlik oluyor bilginiz var mı. Çünkü dar aküler genelde 42 amper oluyor. Daha yukarısı varmı bilmiyorum.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
602
Çözümler
2
Tepki puanı
548
Konum
Türkiye
Ad Soyad
Mustafa
Yaş
34
Aracınız
Civic FB7 2013
Bizim aküler ince olduğundan en fazla kaç amperlik oluyor bilginiz var mı. Çünkü dar aküler genelde 42 amper oluyor. Daha yukarısı varmı bilmiyorum.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Dar düz kutup 55'lik Mutlu akü olabilir, 3-4 ay önce taktırdım ben de..

Konuyu inceleyebilirsiniz;

 
Katılım
12 Mar 2020
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Konum
Gaziantep
Aracınız
Honda CRV
Arkadaşlar Merhabalar..Aracım sabahları ilk marşta baya geç çalışıyordu..Buradan okuduklarımdan yola çıkarak Lpg regülatörü ve enjektörleri kontrol ettirdim regülatör sağlam çıktı enjektörler gaz sızdırıyordu onları değiştirdik gaz ayarlarını yaptırdık..Şimdi araç ilk marşta alıyor ama hala tam düzenli istediğim gibi değil ilk marşta alıyor sonra araç boğulur gibi olup kendini sonradan topluyor bunun sebebi sizce nedir sibop ayarı olabilir mi ?

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Abi aynı problemi bende yaşadım. Bende çok problemli bi CRV var ama satamıyorum malum satınca alacak araç yok. İlk önce bujiler değişti. 1 hafta sonra araç yine aynı. Sibop ayarı dediler yine aynı. Beyinden ayarladılar yine aynı. Bir süre sonra araç otomatik olmasına rağmen gittiği yerde stop etmeye başladı. Gaz kelebeğini değiştirdiğimizde sorun çözülmüştü. Bi baktırmanı tavsiye ederim. Bu arada belirteyim çok aman aman bi bilgim yok. Ama bende çözüm bu olmuştu.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Soğukta geç çalışma olayı aslında sulu akülerin güçlerini ciddi şekilde kaybetmesi ve araçlarında tam tersine soğukta ilk çalışma da daha fazla akım çekmesi durumlarının birlikte gerçekleşmesine bağlı oluyor.
Bir ara jel aküler araçlara uygulanacak ve bu sorunlar çözülecek diye birşeyler okumuştum ancak devamı gelmedi. Normalde jel akü tiplerinde kapasite kullanımı ve ömrü sulu akülerden çok üstün.

Bizim aküler ince olduğundan en fazla kaç amperlik oluyor bilginiz var mı. Çünkü dar aküler genelde 42 amper oluyor. Daha yukarısı varmı bilmiyorum.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
FD6mı sattığım kişiyle görüştüğümde İnci’nin 60ah’lık olanını akünün dış koruma plastiği olmadan yerleştirebildiğini ve çok memnun olduğunu anlattı, FB7lere böyle bir çözüm olur mu tam bilemedim ama 60 hatta 72 amperlik bir akü sizi çok rahatlatacaktır.
 
Geri
Üst