İyiki honda almışım dediğiniz durumlar ?

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Uzun yol konforu da cabası (y)
uzun yolda yüksek hızda herhangi bir yol pürüzünde yada yan rüzgarda sağa sola düzeltme yada müdahale istemeyen direksiyon sistemi çok güzel otobanda her daim dümdüz gidiyor, klima da buzdolabı gibi soğutuyor, 100km hızla giderken tır ve otobüs arasında orta şeritte ilerlemek durumunda kaldım önüm de doluydu ikisi de beni geçiyordu ama civic hiç sağa sola kaçmadı direksiyon müdahalesi istemedi bile aerodinamik yapı da harika, daha önce getz clio milenyum kasa accent ve i30 kullandım hiçbirisi tır kamyon ve otobüs rüzgarına dayanamıyordu, tabi segment farkı da var benim eski getz ile 50km yol yaptığımda kol ve bacaklarda şiddetli ağrı, sırt ağrısı ve sol ayak uyuşması yapıyordu hyundai i30 ise kol ağrısı ve avuçlarımda terleme yapıyor sık sık direksiyon düzeltme istiyor civic te bunlar yok stabilite çok fazla. Ergonomide de çağ atlanmış ve eski usül eski 90 ların otomobilleri gibi kaputun üzeri görülebilen bir görüş alanı var ve eski kullandığım otomobillerden en sevdiğim şey olan yan dikiz aynalarının kocaman olması civic ten bir hediye gibi şansıma bu 10. nesil modelde.

ancak elektrikli sırt ve bel desteğini doğru ayarlayamadığım için 150km yol sonrası ciddi şiddetli bel ağrısı yaşadım :( sonra bel desteğini içeri çektim tabi iş işten geçti:)

uzun yolda gereksiz TPMS ve motor yağı uyarıları dışında hiçbirşey yapmadı:) bunlarda yalan haber zaten, ne motor yağı ne de lastiklerde gerçekte sorun yoktu.

FK7 ve FC5 C segmenti standartlarına ve rakip C sınıfı diğerlerine göre kocaman epey iri yapıda olan otomobiller, oldukça büyük cüsseliler ancak diğer kullandığım C segmentleri gibi virajlarda ani dönüşlerde esneme, sallanma, yalpalama yapmıyor yani yapı olarak hem büyük olup hemde küçük go kart lar gibi kontrol girişlerine hızlı ve güzel tepki veriyor, beton gibi bir şasisi var çok çok sert.

senede 6000km yaparım ve bu civic i yaklaşık 25-30 sene kullanmayı planlıyorum, Piyangodan bedava Ferrari çıksa bile uğraşamam, civic ten sonra da full elektrikliye geçerim. 25-30 sene bu arabaya binmek komik gelebilir ama şu an çevredeki EG6 kasaları gördükten sonra bu 25-30 yıl süresinin o kadar da komik olmadığı belli birşey. FK7 bu sürede en fazla bir tane turbo yiyebilir o da belki, birde full komple kaporta boya isteyebilir bunun dışında standart periyodik bakım harici başka da birşey istemez.
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
uzun yolda yüksek hızda herhangi bir yol pürüzünde yada yan rüzgarda sağa sola düzeltme yada müdahale istemeyen direksiyon sistemi çok güzel otobanda her daim dümdüz gidiyor, klima da buzdolabı gibi soğutuyor, 100km hızla giderken tır ve otobüs arasında orta şeritte ilerlemek durumunda kaldım önüm de doluydu ikisi de beni geçiyordu ama civic hiç sağa sola kaçmadı direksiyon müdahalesi istemedi bile aerodinamik yapı da harika, daha önce getz clio milenyum kasa accent ve i30 kullandım hiçbirisi tır kamyon ve otobüs rüzgarına dayanamıyordu, tabi segment farkı da var benim eski getz ile 50km yol yaptığımda kol ve bacaklarda şiddetli ağrı, sırt ağrısı ve sol ayak uyuşması yapıyordu hyundai i30 ise kol ağrısı ve avuçlarımda terleme yapıyor sık sık direksiyon düzeltme istiyor civic te bunlar yok stabilite çok fazla. Ergonomide de çağ atlanmış ve eski usül eski 90 ların otomobilleri gibi kaputun üzeri görülebilen bir görüş alanı var ve eski kullandığım otomobillerden en sevdiğim şey olan yan dikiz aynalarının kocaman olması civic ten bir hediye gibi şansıma bu 10. nesil modelde.

ancak elektrikli sırt ve bel desteğini doğru ayarlayamadığım için 150km yol sonrası ciddi şiddetli bel ağrısı yaşadım :( sonra bel desteğini içeri çektim tabi iş işten geçti:)

uzun yolda gereksiz TPMS ve motor yağı uyarıları dışında hiçbirşey yapmadı:) bunlarda yalan haber zaten, ne motor yağı ne de lastiklerde gerçekte sorun yoktu.

FK7 ve FC5 C segmenti standartlarına ve rakip C sınıfı diğerlerine göre kocaman epey iri yapıda olan otomobiller, oldukça büyük cüsseliler ancak diğer kullandığım C segmentleri gibi virajlarda ani dönüşlerde esneme, sallanma, yalpalama yapmıyor yani yapı olarak hem büyük olup hemde küçük go kart lar gibi kontrol girişlerine hızlı ve güzel tepki veriyor, beton gibi bir şasisi var çok çok sert.

senede 6000km yaparım ve bu civic i yaklaşık 25-30 sene kullanmayı planlıyorum, Piyangodan bedava Ferrari çıksa bile uğraşamam, civic ten sonra da full elektrikliye geçerim. 25-30 sene bu arabaya binmek komik gelebilir ama şu an çevredeki EG6 kasaları gördükten sonra bu 25-30 yıl süresinin o kadar da komik olmadığı belli birşey. FK7 bu sürede en fazla bir tane turbo yiyebilir o da belki, birde full komple kaporta boya isteyebilir bunun dışında standart periyodik bakım harici başka da birşey istemez.

Hocam benim aklımda Hybrid bir araç var ama Civic HB de çok hoşuma gidiyor kararsız bekliyorum öyle :)
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
“iyiki honda almışım” dediğiniz durumlar nedir ?


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"

Anıl ne olacak bu sarı sayfalı forumun durumu kimsecikler kalmamış Honda konusunda in cin top oynuyor sanki :unsure: :LOL:

 
Geri
Üst