Kaput dalgalanması ile ilgili islem

Birden fazla takoz var. Sorun nerde ise onu ayarlamak gerekir. Önemli olan takozların kaputu tam desteklemesi. Çok yüksek olursa da kaput güç kapanır. Daha önce corollam vardı onda da aynı şekilde ayarlıyordum.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaputun dalgalandiğını göremedim ama aşağıdaki sağ sol çamurluk üstü koruma var belki az rüzgar alıyordur benimki.
IMG_8786.JPG
Ama kesikten kasisten geçerken ön camdan sileceklerin üstüne gelen kaputun bitiş noktası titriyor. Belkide dalgalanmayı ben farketmedim süratliyken ama yazılardan nerenin titrediğini anlamıyorum hiçbiryerde buna da görüntü yok. Birde 200 rahat gördürcek yol yok buralarda 140/160 da dalgalanma yasamadim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaputun dalgalandiğını göremedim ama aşağıdaki sağ sol çamurluk üstü koruma var belki az rüzgar alıyordur benimki.
Ekli dosyayı görüntüle 251761
Ama kesikten kasisten geçerken ön camdan sileceklerin üstüne gelen kaputun bitiş noktası titriyor. Belkide dalgalanmayı ben farketmedim süratliyken ama yazılardan nerenin titrediğini anlamıyorum hiçbiryerde buna da görüntü yok. Birde 200 rahat gördürcek yol yok buralarda 140/160 da dalgalanma yasamadim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

O titreme bende de oluyor. Hızlanınca yoldaki engel vs durumlarına göre titreme görülüyor yoksa suyun dalgalanması gibi bir şey olmuyor .
 
Ben de şimdiye kadar hiç dikkat etmemiştim, koltuk en aşağı pozisyonda kullandığım için de hareket halinde kaputu çok görmüyorum. Bu muhabbetler yüzünden geçen haftalarda çevre yoluna çıkıp biraz kökledim gazı, 160 civarında kafamı uzatıp kaputa baktım bir dalgalanma var gibi geldi bana ama çok da takılmadım açıkçası. Haftaya servise giderken yolda biraz daha bakarım, olmadı söylerim, hazır servisteyken bir baksınlar.
 
Bazı arkadaşlar kaputun titremesini o kadar abartmis ki, sanki defolu araba satmış Honda. Kardeşim kaputun altında plastik takozlar var onları elinizle ayarlayip kaputa tam temas etmesini saglamak için servise veya ustaya gitmenize bile gerek yok. birde arabanın yapısı gereği kaput hem enine hem boyuna biraz uzun yapılmış ve bu durum kaputun orta kısmını kısmen içeri doğru daha esnek yapmış. Bazı şeyleri çok büyüterek bindiğiniz arabadan soğuyorsunuz farkında bile değilsiniz. Unutmayın bindiğiniz arabalar donanımına ve sağlamlığına göre Türkiye şartlarında fiyatı en uygun araba. Tam 1 sene önce en full versiyonunu 115-118 bin TL ye alınan araçtan mercedes konforu beklemeyin

Redmi S2 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bırakın titresin defalarca bastım son sınırı gördüm otobanda 180 ile uzun mesafeler gittim bir şey olmadı kaput açılıp sıkıntı yaşayan görmedim. Drag, roll vs yapan arkadaşlar da var hiçbiri sorun yaşamadı bu kadar takılmayın bu mevzuya bence de. Bir şeyler eksik evet ama eksik olmadığında fazla para alıyorlar bu kadar ekmeğe bu kadar köfte veriyor Honda :)
 
Geri
Üst