Makyajli Kasa Fb7 Almak Istiyoruz

Honda astradan daha iyi degil derken arabayi yere vurmak icin soylemedim ama insani geriyorlar artik benim hevesim var ve honda almak istiyorum 4 ay once 20k kmde araci 55000 alirken bugun 58000 den asagi zor buluyorsun ve adama 56k onerdigim zaman hoc satmam diyor insan bu yuzden sikiliyor
Neyse dogan hocam su astra hb icin sizinle konusmak isterim avantaji dez avantaji tuplu olacak hocam yakit durumlari hakkinda bilginiz varsa soylermisiniz

Anladim hocam.. Bende sifir aldim 68 bine hatta bi ara satmak istedim dogan a satiyordum 62 bine anlasmistik 7bindeydi aracim kalkipta 68 e aldigim araci 66-67e diretmek nedir anlamiyorum:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Astranin da mutlaka artilari vardir ve bazi acilardan civicten ondedir, ama Yıllar önce arkadaşın vectrasinin buji kablosu bozulunca, sanayide 150 liraya vectraninki yerine 25 liraya corollaninkini taktirmistik. O zamanlar 2000 motorlu vectralar mükemmel geliyordu bana. Usta demisti ki corolla olsa buji kablon bu kadar surede bozulmazdi, bozulsa bile fiyat farkini goruyorsun. Gecen sene de arkadasin passatinin vw simgesi dusmus, 250 lira vermek yerine telesonla kendi yapistirdi. Velhasil japon arabalari kolay kolay bozulmadigindan bu açıdan kullanicisini memnun ediyor. Tupe tam uyumlu ve 6 yil garantili baska marka da yok. Ayrica geleneksel otomatik sanziman da dsg'ler gibi ariza vermiyor. Bunlar bence cok onemli artilar
 
Japonlarin saglamliklari zaten tartisilmaz biladerime 1.6 corolla advantage multidrive s aldik araba mukemel herhaldr otomatigi rahatlik bakimindan dsg ye esit diyebilirim performans olarak cvt dsgnin yanina yaklasamaz ama az yakiyor iste bakalim hayirlisi artik tupsuz 56000 tl civari honda bulursam alacam yok aradim bulamadim astra alacam anliyorum milletin arabasi cok degerli ama benim param daha degerli sonucta kolay kazanilmiyor
 
Geri
Üst