- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,313
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,172
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Hocam anlatiminiz direk regülatör diyafram conta kaçağını tarif ediyor, bence önce iyi bir BRC LPG servisinde regülatör conta tamir takımı ile komple regülatör contalarin değiştirtin, randıman alamazsaniz ona göre hareket edersiniz, belki başka bir noktada kaçak oluyor olabilir, inceleme gerekli olabilir.Arkadaşlar aynı sıkıntıyı ben de yaşamaya başladım. Sabahları motor soğuk iken veya uzun süreli park halinden sonra aracı çalıştırınca marş uzuyor boğuluyor gibi çalışıyor bazen 2inci marşa gerek duyuyorum. Akü yeni, bujileri yetkili serviste değişti. %90 regülatör aklıma geliyor. Şimdi bazı yerler bunun tamirini bakımını yapıp takıyormuş öyle mi yaptırmak iyi yoksa regülatör komple mi değiştirmek? Ankara'da bu iş için nereye gidebilirim bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
SM-A336E cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bendeki 2013 FB7de de boğulma yokken bile basınç sensöru arızasına bakarken contalarin kaçırdigini farketmistik, tedbiren degistirtmistim ve bu sayede hiç sabah boğularak çalışma sorunu yaşamamıştım.
Ankara'da eskiden LPG işlemlerini hep Mocan'da yaptırmıştım, sahibi Övünç bey sorunları çözebilen bilgili biriydi ama sonradan BRC ile anlaşmayı bozup Prins'e geçtikten sonra BRCye bakmadiklarini soylemislerdi, su anda ne durumdadir bilgim yok maalesef.