Sayın M.Akif Öztürk, iddaa falan kondu ortalık kızıştı galiba ne güzel
)
Sizin yanlış anlamıyorsam pek RS veya HB direksiyonuna oturmuşluğunuz yok .Doğrusunu söylemek gerekirse , diğer arkadaşları bilmem ama benimde FB7 , FD6 veya atmosferik FC5 leri denemişliğim yok . Fakat kendi RS imi 13000 km zarfında epeyce tanıdım ve samimiyetle şunu söyleyebilirim ki hızlanma konusunda dur durak tanımıyor , yokuş yukarı , rüzgara karşı bana mısın demiyor , 200 e kadar kadran beşer onar atlıyor ve zaten problem orada ; böyle hızlanan bir arabanın 235 i çok rahat göreceğini düşünüyorsunuz , fakat sürpriiizzz 207 de parti bitiyor . Bunun doğruluğu yanlışlığı , neden böyle olduğu farklı bir konu. Gelelim sizin iddianıza UK 61 arkadaşımızın son paragrafta söylediğine bende katılıyorum , çünkü bu hissiyatı kullandığınız araba size veriyor ve birebir denemesini 3.köprü yolunda BMW 320i ile yaşadım ( 1,6 - 170 Hp )
130- 180 bandındaki ara hızlanmalarda farkı açıyorum , benim 207 de pilim bitene kadar şeride bir araba giriyor ve frene basıyorum arkama geliyor , hızı özellikle düşürüyorum tekrar arayı açmak için , böyle sürüp gitti ve adam geriden gelip geçip gitme hazzını yaşayamadan olay bitti.
Şimdi merak ettiğim konu şu , sözünü ettiğiniz araba 125 Hp , 155 torklu atmosferik bir motora sahip , RS in güç ve tork değerleri bunun tam 1,5 katı , üstelik üstündeki CVT de sizinkilerle aynı değil çok farklı, hal böyle iken sizi bu kadar iddialı neyin konuşturduğunu çok merak ettim , çünkü bu sitede arabalarının yokuşta çekmediğinden şikayet eden bir sürü FB7 kullanıcı yorumu okudum. Ayrıca sizinki ile aynı hacim , güç ve tork değerlerine sahip pek çok atmosferik motorlu farklı markaların azami hızları 190- 205 arasındadır, eski bir Honda çalışanıyım diyorsunuz , bunun aksi müspet ilime aykırı. Hadi sizinki 10 km/h fazla yapsın bu durumda da bence UK 61 in tespiti doğru çıkar.
Saygılar
iPhone cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.