bizim ülkemizde arabalar, bir sonraki sahipleri için alınır!
ikinci elde değeri düşmeyen araba alınmaya çalışılır.
tamir ettirmek yerine hasarlı gezilir.
hasar anında tramer işletilmemeye çalışılır, cepten ödenir.
kaportaya film çekilir, taş izi yüzünden fiyatı düşmesin
paspaslar halı verildiği halde kaldırılır, muşamba veya kara lastik konur. satışta halılar yerine konur
ördek vakvaklaması hoparlörlerin vereceği ses tahammül edilir. tesisatçının iç kaplamaların tırnaklarına müdahale etmesine ve klas ses sistemi kurulmasına kıyılamaz. sonraki sahibinin aklında şüphe oluşmasın
film çekilir, bir gün söküleceği hesaba katılır. bu sayede sonraki sahibi memnun kalmazsa hasarsız sökebilsin.
sorunsuz japon yerine tok kapı sesine tamah edilir. on yıllar boyunca TSI ve DSG gibi yeni(!) teknolojilerde kobay olmak kabul edilir. halbuki japon o teknoloji sahaya gelene kadar uzun süre kendisi denemiş ve olgunlaştırmıştır.