- Katılım
- 16 Kas 2018
- Mesajlar
- 2,364
- Çözümler
- 1
- Tepki puanı
- 3,956
- Yaş
- 36
- Konum
- Ankara/Eryaman
- Ad Soyad
- İsmail Beşiroğlu
- Yaş
- 35
- Aracınız
- Civic FB7 2016
Passat salla da yeni Peugeot 508 epey güzel.
Heee şu egzoz emisyon u sahtecılıkten ceza yıyen ww grubu mu aynen sallaPassat salla da yeni Peugeot 508 epey güzel.
Türkiye’deki trajikomik otomobil piyasasını çok güzel özetlemişsinizbizim ülkemizde arabalar, bir sonraki sahipleri için alınır!
ikinci elde değeri düşmeyen araba alınmaya çalışılır.
tamir ettirmek yerine hasarlı gezilir.
hasar anında tramer işletilmemeye çalışılır, cepten ödenir.
kaportaya film çekilir, taş izi yüzünden fiyatı düşmesin
paspaslar halı verildiği halde kaldırılır, muşamba veya kara lastik konur. satışta halılar yerine konur
ördek vakvaklaması hoparlörlerin vereceği ses tahammül edilir. tesisatçının iç kaplamaların tırnaklarına müdahale etmesine ve klas ses sistemi kurulmasına kıyılamaz. sonraki sahibinin aklında şüphe oluşmasın
film çekilir, bir gün söküleceği hesaba katılır. bu sayede sonraki sahibi memnun kalmazsa hasarsız sökebilsin.
sorunsuz japon yerine tok kapı sesine tamah edilir. on yıllar boyunca TSI ve DSG gibi yeni(!) teknolojilerde kobay olmak kabul edilir. halbuki japon o teknoloji sahaya gelene kadar uzun süre kendisi denemiş ve olgunlaştırmıştır.
bu yazanların tamamı bende yok iyi mi ikinci elde değerin düşmesi umurumda değil çünki ağır bakımlar dahil ne gerekirse yıllar geçtikçe bakım yapıp en az 20 sene dahi bu Civic e binebilirim rengi de beyaz yada gri değil kırmızıbizim ülkemizde arabalar, bir sonraki sahipleri için alınır!
ikinci elde değeri düşmeyen araba alınmaya çalışılır.
tamir ettirmek yerine hasarlı gezilir.
hasar anında tramer işletilmemeye çalışılır, cepten ödenir.
kaportaya film çekilir, taş izi yüzünden fiyatı düşmesin
paspaslar halı verildiği halde kaldırılır, muşamba veya kara lastik konur. satışta halılar yerine konur
ördek vakvaklaması hoparlörlerin vereceği ses tahammül edilir. tesisatçının iç kaplamaların tırnaklarına müdahale etmesine ve klas ses sistemi kurulmasına kıyılamaz. sonraki sahibinin aklında şüphe oluşmasın
film çekilir, bir gün söküleceği hesaba katılır. bu sayede sonraki sahibi memnun kalmazsa hasarsız sökebilsin.
sorunsuz japon yerine tok kapı sesine tamah edilir. on yıllar boyunca TSI ve DSG gibi yeni(!) teknolojilerde kobay olmak kabul edilir. halbuki japon o teknoloji sahaya gelene kadar uzun süre kendisi denemiş ve olgunlaştırmıştır.