obdII cihazı hakında öneri

Katılım
7 Tem 2018
Mesajlar
64
Beğeniler
17
Konum
Kayseri
#12
Subaplarin sıkı olduğunuda gösteriyor mu
Eğer öyle bir hata kodu varsa gösterir zaten :) ama subap ayarı geldiğini anlamak için basit bir yöntem var araç çalışırken kaputu açıp dinlediğinizde şıkırtılı çalışır sesi fark edersiniz onla uğraşamam derseniz de ben arabamda otururken anlamak istiyorum Diyorsanız da motordan dizel motor sesi gibi hırıltı sesi gelir ve sarsıntılı çalışmaya başlar işte subap Ayarınız gelmiş demektir :)

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
315
Beğeniler
19
Aracınız
#13
@myna hocam arıza lambası yanınca obd2 taktigimizda neresi arızalı koddan öğreniyoruz yani iyi bişey bu LPG beynindede var dimi giris oraya takincada bilgi alabiliyoruzmu
 
Katılım
7 Tem 2018
Mesajlar
64
Beğeniler
17
Konum
Kayseri
#14
@myna hocam arıza lambası yanınca obd2 taktigimizda neresi arızalı koddan öğreniyoruz yani iyi bişey bu LPG beynindede var dimi giris oraya takincada bilgi alabiliyoruzmu
Araçta ecu bağlantısı var bazı arabalar da sol alt bazı arabalarda sağ altta olur sokete bu cihazı bağlıyorsunuz Wifi ya da Bluetooth hangisini aldıysanız onunla bağlantı yapıyorsunuz play store dan torque, car scanner tarzı uygulamalar ile arıza kodlarını görüp silebiliyorsunuz. Lpg beyninden bu cihaz ile bağlantı yapılmıyor. Aynı zamanda anlık tüketim, anlık güç üretimi gibi bilgileri de veriyor.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
315
Beğeniler
19
Aracınız
#16
Hocam fd6 premium kasa obd soketi 16 pin mi ve versiyon olarak 2.1 mı alalım 1.5 mi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2018
Mesajlar
64
Beğeniler
17
Konum
Kayseri
#17
Hocam fd6 premium kasa obd soketi 16 pin mi
sizin aracınızda 8 pin ancak satılan cihazlar 16 pinli olmasına rağmen uydugunu söyleyenler var kullananlar da var . ek bilgi olarak vtec2'ler de 16 pinmiş bunu da yeni öğrendim . alıp kullandıgınızda sizin aracınızda bi sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum uyumusuzluk konusunda sıkıntı olmuyormuş ( bi fd6 da denersem daha ayrıntılı bilgi verebilirim ) 1,5-2 hafta içinde fd6 aracımda denerim şu an vtec2 ve eg4 yanımda fd6 yatışta :)
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
315
Beğeniler
19
Aracınız
#19
Mini-Elm327-Bluetooth-OBD2-V2-1-OBD-2-Ara-Te-his-Arac-Taray-c-Elm327-OBDII.jpg Mini-Elm327-Bluetooth-OBD2-V2-1-OBD-2-Ara-Te-his-Arac-Taray-c-Elm327-OBDII (1).jpg hocam siyah ile mavi arasında ne fark var siyah Biraz pahalı anlayamadım fd6 premium için hangisini almalıyım telefonum android
 
Katılım
7 Tem 2018
Mesajlar
64
Beğeniler
17
Konum
Kayseri
#20
İkisi de aynı ama Wifi olanlar gecikmesiz ve daha uzak mesafeden bağlanıyor Bluetooth cihazlar 30-50 TL arası Wifi cihazlar 70-110 TL arası satılıyor daha alt fiyata Wifi cihazlar var ama ucuz etin yahnisi misali pek güven vermiyor bana.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst