Otomatik şanzıman hakkında bir soru,

rok206

0
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
137
Tepki puanı
9
Aracınız
bu konudan sonra kendi aracimda bende denedim bu olayi. 1 vites 7bin devir 60 km/h.2. vites 7bin devir 120km/h. D3 vites 6800devir 160km/h.sonra vitesi D konumuna alıp(yani 4.vites ve son vites) 200km/h kadar çıktı.dahada giderdi ama araç pek güven vermedigi için zorlamadim zaten o anda devir saatinede bakamadim :)

sıfırdan başlayıp vitesi D konumuna alıp dip gaz yaptıgımda vitesi 6 bin devirde değiştiriyor.max hızlara ulaşmasi az birşey gecikiyor onun haricinde toplam 8bin devir olduguna göre rakamlar gayet güzel gibi geldi.
bilmeyenler için araç 2006 model civic ep2 tam otomatik.tüplü :)
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
1,387
Tepki puanı
5
Konum
istanbul
Aracınız
[MENTION=1671]meto[/MENTION] vtec 2 ile 220 km hıza ulaştığını devirinse 5500-6000 de olduğunu söyledi

Tapatalk....
 

mrtklc

0
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
Tepki puanı
0
Yokuş yukarı bir pozisyonda iken p ye alma durumunda kalıp tekrar d ye getirirken r den gecerken bazen böyle motor düşecekmiş gibi oluo bi sallantı gibi onu önlemek için ne yapmak lazım freni kökleyip degiştirdigimde bazen yapmıyor bazende ona ragmen yine o sıkıntı yaşanıyor sizdede öylemi
 

Can

0
Yönetici
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
3,635
Tepki puanı
226
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Yokuş yukarı bir pozisyonda iken p ye alma durumunda kalıp tekrar d ye getirirken r den gecerken bazen böyle motor düşecekmiş gibi oluo bi sallantı gibi onu önlemek için ne yapmak lazım freni kökleyip degiştirdigimde bazen yapmıyor bazende ona ragmen yine o sıkıntı yaşanıyor sizdede öylemi

Yapmaniz gereken yokus yukari iken durdugunuzda frene basiliyken el frenini cekin sonra parka alip ayagi izi frenden oyle cekin. Vites gecisinin rahatladigini farkedeceksiniz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Can

0
Yönetici
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
3,635
Tepki puanı
226
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
[MENTION=1698]rok206[/MENTION] [MENTION=563]bilisim[/MENTION] ben lpgde kesiciye girdim 7bini gormedim 6250de kesti 60ta, 2.vites yine 6250de 115 gibi gordum, d3 denemedim ama d'de iken 5500 devirde 220 gordum daha da gitmedim ama yokus asagi arac biraz daha gider fakat saglikli degil :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

rok206

0
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
137
Tepki puanı
9
Aracınız
[MENTION=1698]rok206[/MENTION] [MENTION=563]bilisim[/MENTION] ben lpgde kesiciye girdim 7bini gormedim 6250de kesti 60ta, 2.vites yine 6250de 115 gibi gordum, d3 denemedim ama d'de iken 5500 devirde 220 gordum daha da gitmedim ama yokus asagi arac biraz daha gider fakat saglikli degil :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

tüpde denedim benzinlidede denedim hiç bir fark yok benim araçta.tüpdeyken hiç bir şekilde benzinede geçmiyor kesmiyorda.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
1,387
Tepki puanı
5
Konum
istanbul
Aracınız
Bir [MENTION=1671]meto[/MENTION] birde [MENTION=194]Can[/MENTION] aracın dayanıklılık derecesini olcuyorsunuz sanırım bende o kadar cesaret yok siz teste devam edin ama dikkatlice

Tapatalk....
 

meto

0
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Aracınız
Arabanin hakkını vercen 3000 5000 devir nedir

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
502
Tepki puanı
455
Aracınız
Evet arkadaşlar, 2'de denedim ve 8 bin deviri rahatlıkla gördü, daha da gideri vardı ama zorlamadım.
 
Geri
Üst