Civic FC5 Otomatik Vites Ömrünü Uzatan Kullanım Şekli?

Katılım
29 Şub 2024
Mesajlar
200
Tepki puanı
61
Konum
Yozgat
Ad Soyad
Ahmet Ayhan
Yaş
40
Aracınız
Civic FB7 2012
Her Zaman önce N konumu sonra el freni sonra p.

Önemli olan şanzımanın yükte olup olmamasıdır. Yükü boşaltmak için ise N konumu durumu garanti eder..

Yokuşta D konumunda iken boşa almadan direk el frenini çekerek P ye alırsan araç yine yükte kalmış olur. Bu durumda d ye alırken bir tık yapar yükten kurtulur sen onu hissedersin.

İşin özeti yolun eğimine göre önce fren sonra freni bırak N ye al şanzımanı yükten kurtar, el frenini çek sonra P ye al.

Yokuşta zaten freni bırakamazsın, önce fren sonra N sonra el freni ve P.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aynen hocam aslında benim merak ettiğim vites atma işlemlerini tamamladıktan sonra araç son olarak p de iken stop tuşuna basma esnasında tekrar ayak frenine basmaya gerek var mı acaba diye
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
558
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2020
Aynen hocam aslında benim merak ettiğim vites atma işlemlerini tamamladıktan sonra araç son olarak p de iken stop tuşuna basma esnasında tekrar ayak frenine basmaya gerek var mı acaba diye
Araçın yükü el El freninde ise gerek yok nasılsa da olur basılmasa da

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
25 Eki 2020
Mesajlar
141
Çözümler
1
Tepki puanı
87
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FB7 2012
Burda arkadaşların fren olayını aracı p ye alırken frene basman lazım demiş olabilir, zaten o öyle olmak zorunda.
Aracı boşa alıp el frenini çektikten sonra, p ye aldın ayağını çektin, araba halen çalışıyor diyelim, stop ederken tekrar frene istersen 10 kez bas farketmez. Sizin yaptığınız doğru.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst