Hayir hocam bizzat 3 yil once silverline taktirdim ford focus aracima halen arac babamda ve ecu su bosch marka en ufak bir sorun 3 yildir olmadi 43bin km yapti arac filtre degisti sadece ses yok 7000dd ye kadar enjektorler tam acik kalmadan calisiyor yol ayari yapilmisti her viteste 7000dd devrin sonuna kadar hic tikanmadan enjektorler sessizce acma kapama yapiyordu. Mesela civic te lovato var rampa yukari 5bin devri gectimi yetistiremiyor enjektorler ve benzine atiyor arabayi. Basicda yetmiyor. Enjektorleri muhakkak arastirin lpg de en onemli olan enjektordur. Lambayi yaktirabda o dur cunku uygun karisimi yapamazsa lamba yabar beyin ve enjektor uyumlu ve hizli olmali gerisi cok onemli degil.
Enjektör önemli tabi.Kalitesi üst devirlerde belli eder kendini. Ama atikerin o 100 liralık enjektörleri de 7000 devre ulaşıyo. Belli bi devirden sonra benzine geçme olayı ayar programı ile ayarlanabilir bişey. Sadece gaz ya da benzin takviyesi gibi seçenekler var. Basıncını da regülatör ile yine ayar programı ile ayarlayabilirsiniz. O usta diye geçinenleri bırakın. Şu anki ecunun resmini attım size. Bunlar yeni nesil. Kim üretiyo bilmiyorum. Eindhoven netherland yazıyo üstünde vs vs. Benim sıkıntım tamamen ecunun yakıt trimlerini stabil tutamaması. Bu da uyumsuzluk anlamına gelir