Yeni motorların ülkemiz dahilinde ki sorunları kullanılan magnezyum alaşım sübapları. Örneğin insignia 1,6 turbo araçların lpg kullanımı sonrası sübap erittiği vs gibi konular kulağınıza gelmiştir. Ne gariptir ki ülkemizde sonradan lpg takılıp sübap sorunu yaşayan araçların olduğu dönemde Almanya'da insignia'nın lpg uyumlu alaşımdan üretilmiş parçalarla satışta olan bir seçeneği vardı ama bu seçenek ülkemize hiç gelmedi.
SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bunun nedeni alman otomobillerinde genellikle en ufak degisim en az 500 euro gibi fiyat artiriyor, her birkac ozellikte arac bir ust vergi dilimine ulasiyor. İnsignia d segmenti oldugu icin belirttiginiz model fiyati da bmw/mercedes ile yarisicak duzeydedir o yuzden gelmiyordur ama fabrikadan ozel siparisle dedigin aractan alan arkadasim olmustu yillar once satti ama sonradan, almanyada olan akrabalarim insignia iyi araba degil diyorlar opel kullanmiyorlar pek genelde vw,bmw ve mercedes belki tercihtir ama oradakiler icin gozlemim boyle. Mesela civic amerikada ayni segment benim arac 25bin dolar, 5.5tl desek 137.500 bu araca vergi eklense fiyati 200 bin oluyor ben de dahil kimse civic e 200 bin benzin/cvt ye vermez. Bu yuzden malzemeden ordan burdan çalınarak araç göçecek hale gelince 130-140 bandinda ancak satiliyor. 2001 alman üretimi sharan kapisi soktum yazin uzaktan kumandasi bozuktu, kapiya uygun kavisli izolasyon malzemesi vardi 2001 yilinda almanlarin kullandigini 2018 olmus hala kullanamiyoruz. Malesef Türkiyede aldigimiz hicbir arac yurt disindaki model olarak vergi sistemimiz yüzünden bizlere sunulmayacak.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.