- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,337
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,208
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Belki her araçta aynı etkiyi göstermiyor olabilir, belki sorun buji veya başka bir ateşleme parçası kaynaklı da olabilir.
Aslında bu durumlarda muadil bir araçla arka arkaya kullanımla belirgin şekilde hissediliyor.
Kendi deneyimimde eski FD6yı satın alırken devir rolantide oynayıp duruyordu ve motor ısınana kadar stop ediyordu. Satıcı bu yüzden satamıyordu bence
Araçta aslında ciddi bir sorun yoktu.
Sonra aracı almadan önce subap ayarı yaptırırsan aracı alırım dediğimden dolayı kendi tamircisine gidip bir daha subap ayarı yaptırmış, bu sefer motor stop etmesi gitmişti ve rolanti iyiydi ancak çekiş aileledeki FB7 ile arka arkaya kullandığımda çok daha düşüktü.
Yokuşta yüklenmelerde farkı rahat hissediyordum, FD6 hep daha erken vites düşürmek zorunda kalıyordu ve yakıt uzun yolda hep daha fazlaydı.
Kendim 3bin-4bin km. kullandıktan sonra bu iş böyle olmayacak diye Ankara Bora'da 250 lira civarı bir fiyata ayar yaptırdım diye hatırlıyorum ve önceki subap ayarlarında contaya hiç dokunulmadığını hatta bali ile yapıştırıldığını kendi gözlerimle görünce şok oldum.
Serviste ayar sonrası aracın çekişi nerdeyse FB7ye yakın oldu, sonrasında LPG yol ayarı da yaptırdıktan sonra yakıtta normale döndü
Aslında bu durumlarda muadil bir araçla arka arkaya kullanımla belirgin şekilde hissediliyor.
Kendi deneyimimde eski FD6yı satın alırken devir rolantide oynayıp duruyordu ve motor ısınana kadar stop ediyordu. Satıcı bu yüzden satamıyordu bence

Sonra aracı almadan önce subap ayarı yaptırırsan aracı alırım dediğimden dolayı kendi tamircisine gidip bir daha subap ayarı yaptırmış, bu sefer motor stop etmesi gitmişti ve rolanti iyiydi ancak çekiş aileledeki FB7 ile arka arkaya kullandığımda çok daha düşüktü.
Yokuşta yüklenmelerde farkı rahat hissediyordum, FD6 hep daha erken vites düşürmek zorunda kalıyordu ve yakıt uzun yolda hep daha fazlaydı.
Kendim 3bin-4bin km. kullandıktan sonra bu iş böyle olmayacak diye Ankara Bora'da 250 lira civarı bir fiyata ayar yaptırdım diye hatırlıyorum ve önceki subap ayarlarında contaya hiç dokunulmadığını hatta bali ile yapıştırıldığını kendi gözlerimle görünce şok oldum.
Serviste ayar sonrası aracın çekişi nerdeyse FB7ye yakın oldu, sonrasında LPG yol ayarı da yaptırdıktan sonra yakıtta normale döndü
