Civic FD6 Uğultu

Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
870
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
lastiklerin iç kısmında bariz aşınmalar vardı her iki taraftada

Bu tür aşınma başka bir soruna da işaretti sanırım. İdeali her yüzeyin birbirine yakın miktarda aşınmasıdır. Aşağıdaki lastik yanlış pozisyonlarına ek olarak hava basıncı da yüksek ise sırt düşük ise omuz kısımlarını çabuk aşındırır.

1594619227297.png


1594619027813.png
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
Bu tür aşınma başka bir soruna da işaretti sanırım. İdeali her yüzeyin birbirine yakın miktarda aşınmasıdır. Aşağıdaki lastik yanlış pozisyonlarına ek olarak hava basıncı da yüksek ise sırt düşük ise omuz kısımlarını çabuk aşındırır.

Ekli dosyayı görüntüle 260512


Ekli dosyayı görüntüle 260511

Benim araçra ön lastikler yere düz basıyor. Arkalarda ise negatif kamber var ve gözle farkedilebiliyor. İki tarafta aynı durumda, fd6'larda durum böyle diye biliyorum ben. Yanlış mıyım?

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,947
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Lassa imperium 2016 tarihli
Ses seviyesi 70 db görünüyor, 4 yıllık lastiğin ses seviyesi bir miktar daha arttığında daha da gürültülü olması normal.
Lastiklerinizin yenilenme zamanı da gelmiş gibi görünüyor, bence uygun zamanda yeni lastik alarak sorunun devam edip etmediğini kontrol edin.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,692
Çözümler
6
Tepki puanı
8,752
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Benim araçra ön lastikler yere düz basıyor. Arkalarda ise negatif kamber var ve gözle farkedilebiliyor. İki tarafta aynı durumda, fd6'larda durum böyle diye biliyorum ben. Yanlış mıyım?

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Honda'larda araç boşken düz duran tekerler yükleme halinde negatif kambere doğru kayar. Sadece arkada oluyor. Bunu bir mühendislik olarak görüyorum. Bu oluşum virajlarda dönüş kabiliyetini arttırır. Mercedes ve Bmw gibi araçlarda belli hızdan sonra tekerlerin bu konuma geldiğini duymuştum. Amaç konfor ve yola hakimiyet esaslı duruyor. Fabrika kamberi ile kullanımda 5 senelik lastiğimde anormal bir aşınma yaşamadım. Lakin rot ayarını rutin olarak takip ederim.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,692
Çözümler
6
Tepki puanı
8,752
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bu tür aşınma başka bir soruna da işaretti sanırım. İdeali her yüzeyin birbirine yakın miktarda aşınmasıdır. Aşağıdaki lastik yanlış pozisyonlarına ek olarak hava basıncı da yüksek ise sırt düşük ise omuz kısımlarını çabuk aşındırır.

Ekli dosyayı görüntüle 260512


Ekli dosyayı görüntüle 260511
Hocam fotoğraflar için teşekkür ederim. Bende yoktu. Hemen kaydettim. Bu şekilleri görsel değilde ilmen açıklamak hakikaten zor oluyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2019
Mesajlar
159
Tepki puanı
141
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2019
Rulman sesi sürekli gelmeyebilir. Benim aracımda sanki motoru arkaya almışlardı, belli bi hızdan sonra geliyordu.

MI 9 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
14 Kas 2019
Mesajlar
45
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar sorun lastiklerde.deneme amaçlı arkaları alıp öne taktım ses arkada kesildi ve artık onlerden geliyor.bir lastik bu kadar sesi nasıl yapabilir hayret ettim çünkü şimdi ön tarafta sanırsınız arabanın motorundan bağımsız sürekli bağıran bir motor var
 
Geri
Üst