Uzun yolda hangisi

Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
16
Tepki puanı
2
Konum
istanbul/pendik
Arkadaşlar uzun yolda Passat 1.6 confortline manuelmi alir yoksa honda civic dizel execute manuelmi cevapalari aliyim bide hangisinin yol tutusu daha iyi cevaplarsaniz sevinirim

SM-G550FY cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Kıyas adaletli olmamış fakat passat konfor anlamında öndedir.
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Geçtiğimiz hafta işten eve dönerken biraz acelem vardı, "şehir içi trafiğine girmeyeyim, çevre yolundan gideyim." dedim. Kastamonu'yu bilen bilir, Batı çevre yolu, Karabük-Kastamonu hattına bağlanır ve Kastamonu yönüne sola döndüğünüzde merkeze kadar yokuş aşağı oldukça virajlı bir yol karşılar sizi. Neyse, ben çevre yolundan sola sinyali verdim, bahsettiğim yola bağlandım, yokuş aşağı virajlarda arabayı D konumunda saldım aşağı, gaza hiç dokunmuyorum.
Arkamdan bir Passat hızla yanımdan geçti, o sırada en keskin viraja doğru geliyorduk (viraj keskin biçimde sağa doğru derin ve uzun bir kıvrılma yapıp düzlüğe çıktıktan hemen sonra keskin biçimde sola kıvrılıyor), "arabanın yol tutuşunu test etmenin vakti geldi" dedim, amortisör düğmesine bastım ve o keskin viraja 120'yle girdim. Bana az önce fark atan ve virajda frene abanan Passat'ın şoförü muhtemelen benim arkasından yardıra yardıra o viraja girdiğimi gördü ama bana yol vermek yerine, sola eğimli viraja içten girmeyi tercih etti. Dibine kadar girip selektör yaptım, çekilecekmiş gibi yapıp yine önüme kırdı, sert frenlemek zorunda kaldım o virajda, virajın bitiminde yine yol vermedi, sağından geçmek için hamle yapınca da gaza abanıp önde kalmak istedi ama hiç zorlanmadan yanından basıp geçtim. Ha bu arada yanından geçerken kornaya abanmayı da unutmadım tabii...
 
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
249
Tepki puanı
225
Konum
ankara
Ad Soyad
Erkan Can KÖSE
Yaş
29
Aracınız
Civic FE1 2022
Geçtiğimiz hafta işten eve dönerken biraz acelem vardı, "şehir içi trafiğine girmeyeyim, çevre yolundan gideyim." dedim. Kastamonu'yu bilen bilir, Batı çevre yolu, Karabük-Kastamonu hattına bağlanır ve Kastamonu yönüne sola döndüğünüzde merkeze kadar yokuş aşağı oldukça virajlı bir yol karşılar sizi. Neyse, ben çevre yolundan sola sinyali verdim, bahsettiğim yola bağlandım, yokuş aşağı virajlarda arabayı D konumunda saldım aşağı, gaza hiç dokunmuyorum.
Arkamdan bir Passat hızla yanımdan geçti, o sırada en keskin viraja doğru geliyorduk (viraj keskin biçimde sağa doğru derin ve uzun bir kıvrılma yapıp düzlüğe çıktıktan hemen sonra keskin biçimde sola kıvrılıyor), "arabanın yol tutuşunu test etmenin vakti geldi" dedim, amortisör düğmesine bastım ve o keskin viraja 120'yle girdim. Bana az önce fark atan ve virajda frene abanan Passat'ın şoförü muhtemelen benim arkasından yardıra yardıra o viraja girdiğimi gördü ama bana yol vermek yerine, sola eğimli viraja içten girmeyi tercih etti. Dibine kadar girip selektör yaptım, çekilecekmiş gibi yapıp yine önüme kırdı, sert frenlemek zorunda kaldım o virajda, virajın bitiminde yine yol vermedi, sağından geçmek için hamle yapınca da gaza abanıp önde kalmak istedi ama hiç zorlanmadan yanından basıp geçtim. Ha bu arada yanından geçerken kornaya abanmayı da unutmadım tabii...
Dediğim gibi şoför önemli bunun güzel bir kanıtı bu olay? çok abartılıyor su Alman araçları böyle şeyleri kendim de yasamasam tecrübe etmesem inanicam o derece. İş ciddiye binince amortisör, lastik vb. kriterleri de önem kazanmaktadır.
 
Katılım
18 Nis 2019
Mesajlar
275
Tepki puanı
356
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
Dediğim gibi şoför önemli bunun güzel bir kanıtı bu olay? çok abartılıyor su Alman araçları böyle şeyleri kendim de yasamasam tecrübe etmesem inanicam o derece. İş ciddiye binince amortisör, lastik vb. kriterleri de önem kazanmaktadır.
Ben abartıldığını düşünmüyorum Alman araçların.
Tabiki bu tarz vakalar yaşanıyor, biz de yaşıyoruz. Ama bana bir şoför gösterinki D segment Alman ile C segment Japon arasındaki farkı kapasın. Var mıdır?
Hangi şoförün kullanımına göre Honda'ların yol tutuşları artıp, kabin içi sesi azalıyor?
Karşılaştırılan araçların her ikisi de C segment olsaydı evet kıyaslardık ama bu kıyaslamanın galibi belli.
Hiç kandırmayalım kendimizi, bu forumda bile Passat için Civic verecek bence birçok kişi vardır.
Misal 130 Bin TL sıfır Japon ve sıfır Alman arasında kalsak Türkiye'de hiç şansı yok Japon'un.

Edit: Bu kadar övdüğüme bakmayın ben de Japoncuyum. Ama gerçekler başka.
 
Geri
Üst