Selamin aleykum honda ailesi uygulamayi yeni indirdim ismim Burak Ankaradan yaziyorum.
Bundan 5 6 ay önce 2003 makyajsiz es vtec otomatik aldim bu arada ilk defa hondaya biniyorum
Aracimla Ankara dan Kirsehir e seyrediyordum ogle vakitlerinde hava 35 40 derecelerde filandi dolaysiyla klimam da acikti kirsehire yaklasik 40 50 kilometre kala aracimin hararetinin yukseldigini gordum ve durdum araci stop etmeden kendimi yakmayacak sekilde radyatorun kapagini actim ve araci sogutana kadar su ekledim harareti dusurdum sorunum bu sekilde basladi kirsehire hararet yaptirmadan gittim sanayiye girdim orda tanimadigim bir tamircinin onunde durdum ordakiler radyator kapagimla birlikte radyator kapaginin takildigi yerin de bozuk oldugunu soylediler ordan radyator kapagi alip ankaraya tekrar su ekleyerek ve araci cok sikistirmamak kaydiyla dondum sasmaz oto sanayisinde araca baktilar ve radyatorumu ve kapagini orjinaliyle degistirdim ve tekrar kullanmaya devam ettim aradan 1 2 gun gectikten sonra tekrar aracin hararet yaptigini gordum sanayiye yakindim ve direk ustanin yanina gittim gaz beyninin diaframindan fan musurunden isi musurunden termostatdan kaynakli bi skinti oldugunu soylediler.
Ben ustanin tum dediklerini yaptirdim ve hala sorunum devam ediyor. Boyle bi sorun yasiyan arkadaslar yardimci olursaniz sevinirim aracta degistirmedigim sadece devirdaim kaldi bunun yani sira araca yaklasik 3 bin 3.500 lira gibi bi para harcadim radyator vs. Icin
Suan ki sorunum ise aracla 20 30 km yol gittikten sonra aracin hararet gostergesi dalgalanmaya basliyor ve sonrasinda yukselmeye basliyo bu esnada kaloriferi aciyorum 1 2 dakika icinde hararet dusuyor kaloriferden normalinden fazla sicaklik geliyor hararet dusunce de normalinden az sicaklik geliyor.Ayrica size soyle bir sorum olacak contasi yanan aracta yaga su suya yag karistima olmazmi egsozdan beyaz duman ve tekleme gibi sorunlar olmaz mi bunu diger araclarimda da yasamistim ve hepsinde bu sekilde belirtiler verdi
Honda da bunlarin hic birisi yok belli bir yol katetdikten sonra hararet yukseliyor. 20 30 km gittikten sonra
2 3 farkli usta bakti araca kimi devirdaim dedi kimi conta yanik kompresor suya basinc uyguluyo ve arac hava yaptigi icin fan acmiyor dedi suan conta degisimi yaptirmaya kalksak normal sartlarda ne kadar maliyeti olur ustanin biri de 7 8 bin fiyat cekti
Farkli bir usta da bu vtec 2 araclarin motorunun tamamen sokulmesi gerekiyor sokulmeden duzen tutturamayacagini soyledi yani sadece silindir kapak taslanip conta degisse kurtarmiyor mu bu araclarda fikri olan arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum tesekkur ederim..
SM-M315F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bundan 5 6 ay önce 2003 makyajsiz es vtec otomatik aldim bu arada ilk defa hondaya biniyorum
Aracimla Ankara dan Kirsehir e seyrediyordum ogle vakitlerinde hava 35 40 derecelerde filandi dolaysiyla klimam da acikti kirsehire yaklasik 40 50 kilometre kala aracimin hararetinin yukseldigini gordum ve durdum araci stop etmeden kendimi yakmayacak sekilde radyatorun kapagini actim ve araci sogutana kadar su ekledim harareti dusurdum sorunum bu sekilde basladi kirsehire hararet yaptirmadan gittim sanayiye girdim orda tanimadigim bir tamircinin onunde durdum ordakiler radyator kapagimla birlikte radyator kapaginin takildigi yerin de bozuk oldugunu soylediler ordan radyator kapagi alip ankaraya tekrar su ekleyerek ve araci cok sikistirmamak kaydiyla dondum sasmaz oto sanayisinde araca baktilar ve radyatorumu ve kapagini orjinaliyle degistirdim ve tekrar kullanmaya devam ettim aradan 1 2 gun gectikten sonra tekrar aracin hararet yaptigini gordum sanayiye yakindim ve direk ustanin yanina gittim gaz beyninin diaframindan fan musurunden isi musurunden termostatdan kaynakli bi skinti oldugunu soylediler.
Ben ustanin tum dediklerini yaptirdim ve hala sorunum devam ediyor. Boyle bi sorun yasiyan arkadaslar yardimci olursaniz sevinirim aracta degistirmedigim sadece devirdaim kaldi bunun yani sira araca yaklasik 3 bin 3.500 lira gibi bi para harcadim radyator vs. Icin
Suan ki sorunum ise aracla 20 30 km yol gittikten sonra aracin hararet gostergesi dalgalanmaya basliyor ve sonrasinda yukselmeye basliyo bu esnada kaloriferi aciyorum 1 2 dakika icinde hararet dusuyor kaloriferden normalinden fazla sicaklik geliyor hararet dusunce de normalinden az sicaklik geliyor.Ayrica size soyle bir sorum olacak contasi yanan aracta yaga su suya yag karistima olmazmi egsozdan beyaz duman ve tekleme gibi sorunlar olmaz mi bunu diger araclarimda da yasamistim ve hepsinde bu sekilde belirtiler verdi
Honda da bunlarin hic birisi yok belli bir yol katetdikten sonra hararet yukseliyor. 20 30 km gittikten sonra
2 3 farkli usta bakti araca kimi devirdaim dedi kimi conta yanik kompresor suya basinc uyguluyo ve arac hava yaptigi icin fan acmiyor dedi suan conta degisimi yaptirmaya kalksak normal sartlarda ne kadar maliyeti olur ustanin biri de 7 8 bin fiyat cekti
Farkli bir usta da bu vtec 2 araclarin motorunun tamamen sokulmesi gerekiyor sokulmeden duzen tutturamayacagini soyledi yani sadece silindir kapak taslanip conta degisse kurtarmiyor mu bu araclarda fikri olan arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum tesekkur ederim..
SM-M315F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.