Geleceğini hiç sanmıyorum. Bazı markalar bazı modellerini bizim pazardan çekiyor. C-Max, scenic, picasso serisi gibi. Bunların sıfırları maalesef yok bizde.
@ywzckr hocam merhaba, bende Japon menşeili bir aracın üretiminde çalışıyorum. Bahsettiğiniz gibi tecrübesizlik veya yaptık oldu gibi bir anlayışla araç üretmiyoruz. Japonların belirlediği spesifikasyonlar çerçevesinde üretim yapıyoruz. Daha da açacak olursak, Japonların üretim yaptırdığı tüm fabrikalara gönderdiği basit tabirle "geçer-geçmez" listesi vardır. Bu listede tampon ile far arasındaki boşluktan tutunda, gösterge saati ile üzerindeki cover arasındaki boşluğa kadar tüm toleranslar yazar. İşte bu standartlara göre üretim yaparız. Ayrıca Japonlar sadece "Ben standartı gönderdim Türkiye üretimi yapsın" demezler. Max. 6 Aylık periyodlar ile personel gönderir, stoktan herhangi bir aracı seçip en ufak noktaya kadar kendileri kontrol ederler. İstisnai hatalar için birşey diyemem ama Türkiye'de ki üreticilere haksızlık etmeyelim. İnanın araçta gördüğünüz hataların belkide %90~95'i Japonların kabul ettiği toleranslar ile bize ulaşıyor.Uretemiyor degilde hocam bu iş parasina göre yapiliyor 30 bin dolara edecek bir araba herseyiyle saglam olmaz, yoksa uzun sure tekrar araba satamazlar bu da firmayi batirir. Birde turkiyede uretilmesinden kaynakli turkiye bu konularda pekte tecrubeli degil, yaptik oldu bitti anlayisi mevcut.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
2019 Aralık ayında, Bursa inallar sahibi Turgut İnal,sosyal medyadan Accord ile fotoğrafını paylaşıp 2020 de Türkiye'de diye yazdı,son durum nedir bilmiyorum güncel sorunlardan sonra...
Temsa mı hocam@ywzckr hocam merhaba, bende Japon menşeili bir aracın üretiminde çalışıyorum. Bahsettiğiniz gibi tecrübesizlik veya yaptık oldu gibi bir anlayışla araç üretmiyoruz. Japonların belirlediği spesifikasyonlar çerçevesinde üretim yapıyoruz. Daha da açacak olursak, Japonların üretim yaptırdığı tüm fabrikalara gönderdiği basit tabirle "geçer-geçmez" listesi vardır. Bu listede tampon ile far arasındaki boşluktan tutunda, gösterge saati ile üzerindeki cover arasındaki boşluğa kadar tüm toleranslar yazar. İşte bu standartlara göre üretim yaparız. Ayrıca Japonlar sadece "Ben standartı gönderdim Türkiye üretimi yapsın" demezler. Max. 6 Aylık periyodlar ile personel gönderir, stoktan herhangi bir aracı seçip en ufak noktaya kadar kendileri kontrol ederler. İstisnai hatalar için birşey diyemem ama Türkiye'de ki üreticilere haksızlık etmeyelim. İnanın araçta gördüğünüz hataların belkide %90~95'i Japonların kabul ettiği toleranslar ile bize ulaşıyor.
Aynen hocam ?
Temsanın sac larını biz üretiyoruz gavanız lı sacAynen hocam
ne güzel bende Yemenici deyim mesela Canter ların eksoz askı braketlerini biz yolluyoruz sizin oraya diğer ticari araçların eksoz askı braketlerine göre çok daha muazzam kalitedeler, radyatör bağlantı takozları bile uzay yolundan çıkma gibi lastik takozu sekizgen saclara yapıştırmalı,Aynen hocam ?