Aracınız hayırlı olsun 1000km değil bir milyon km yi sorunsuz devirebilmek temennisiyle, çünki bu bir Honda.
Civic lerin çoğunda cızırtı tıkırtı sesi olur, rüzgar sesi de alır, tasarımını ve japon işi olduğunu görenler bu arabanın her şeyini çok mükemmel ötesi birşey zannediyor hayır öyle değil motor, şanzıman, sürüş dinamiği, dayanıklılık olarak kendisinden daha pahalı rakiplerinden kat kat çok çok iyidir ve epey tatminkar bir performansı vardır ama kaportanın sertliği, sessizlik, yürür aksama etki etmeyen iç ve dış trim parçalarının genel kalitesi olarak çok iyi değildir.
Vitesi geriye takınca genelde 3 saniye civarı kasıtlı olarak bekliyoruz zaten geri vites ileri D konumu gibi değil, geriye takınca şanzımanda daha fazla işlem yürütülüyor, eğer geç dolduruyorsa bile zaten ben geriye taktığımda biraz beklediğim için haberim yok
bu tipte bir otomatik şanzımanda vites geriye takıldığı zaman durduğu yerde harekete geçmeden önce az biraz beklenirse daha olumlu olur. Az miktarda hareket ederken geriye takılırsa şanzıman için ciddi problem yaratabilir, aynı şey motoru çalıştırdıktan hemen sonra soğuk şanzımanda D vitesi içinde geçerli.
Yetkili serviste satış esnasında çoğunlukla müşteri temsilcilerinin akıl almaz ikna yöntemiyle yaptırılan ekstra modifikasyon işlemlerini hiçbir zaman doğru bulmadım, servisler üçe aldıkları aksesuarları beşe satıyorlar, katalogta gösterdikleri paspas nerede bize verilen nerede? alakası olmayan parçalar, arabasını seven yetkili serviste değilde sonax ziebart gibi firmaların referansı iyi olan bayilerinde cam filmini Llumar 3M gibi markalardan, body kit ve kaporta ek parçalarını da veilslide gibi markaların ürünlerini kullanırsa yıllarca ne hava kabarcığı olur ne sarkma sıkıntısı yaşar.