Fiyat 1600 değil, KDV ile 2000 lira civarında tutuyor. Motor kulağı farklı markalarda farklı özelliklerde üretiliyor, bizim Honda'larda yağlı bir hazne gibi düşünebilirsiniz ve motordaki titreşimi absorbe ederek kabinde titreşim hissedilmemesini sağlıyor, basit bir lastik takoz olarak düşünmeyin. Yıllar geçtikçe de motoru taşıma ve titreme absorbsiyon kapasitesi azalıyor, kısacası bir ömrü var. Aracımdan çıkan motor kulağı arızalı değildi, hatta değişimi yapan usta bile parça iyi görünüyor daha kullanırdın diye belirtti ama kullanıcı olarak aracı sıfır aldığım döneme göre eski performansından uzaklaştığını net şekilde hissediyordum. Kulağın dayanak kısmı ile arasında kalan mesafesi 1-2 mm civarına düşmüştü, yeni takılan parçada ise bu boşluk şu anda 5 mm civarında. Arıza durumunda bu boşluk tamamen kapanıp motorun tüm titreşimini olduğu gibi kasada hissetmeye başlıyorsunuz.
Nihayetinde dövizdeki durumu gördükçe yedek parça fiyatlarında ciddi artış olacağı öngörüsü ile önümüzdeki 1-2 yılda değişime ihtiyaç duyabilecek motorla ilgili kritik parçaların değişimini yaptıriyorum diyebilirim, maddi durumu musait olan ve aracını daha uzun süre kullanmayı düşünen herkesinde kampanya döneminde fiyatlar artmadan gerekli bakımları yaptırmalarını öneririm.