- Katılım
- 13 Ara 2016
- Mesajlar
- 3,388
- Çözümler
- 4
- Tepki puanı
- 3,462
- Konum
- Çankırı
- Ad Soyad
- Emirbey26
- Yaş
- 37
- Aracınız
- Civic FB7 2015
Teşekkür ederim hocam. Fd6 daha uğraştırıcı, üst panel sacını ızgarayı sökmeden el girmiyordu.Helâl olsun hocam çok güzel bir bilgi edilmiş olduk. Emeğinize sağlık. Fd6'dan tecrübelisiniz, Fc5 içinde zor olmamıştır. Değerler baya yüksek gördüm şıkırtı sesi gelmesi beklenen bir durum. Genelde sıkmadan dolayı şikâyet gelir. Fabrikadan kaç ayarla çıktı acaba diye merakımı celbetti. Tecrübeli olanlar sürüş esnasında anormalliği farkediyor. Keyifli sürüşler dilerim.
fc5' te motor anadan doğma meydanda. İşlemler daha kolay. Tabiri caizse el giriyor.
Dediğiniz gibi normalde sıkması gereken yerde gevşeme olmuş. Subap ayarını yaparken örneğin 0.20 mm.'e ayarlayacagim yeri ayarladiktan sonra 0.25 ile kontrol ettim.
ilk başta yanlış birşey yapmaktan çok çekindim . İşlem Fd6 ile aynı, farklı değil. Fd6' dan iyi tecrübe edinmişim ki profesyonel bir tamirci edasıyla parmağımın ucuyla yapmış gibi oldum.
Fd6 aracımı da 53 binde benzinli (lpg'siz) almıştım. Aracın ilk subap ayarını yaptirdigimda o da gevsekti ve ilk subap ayarıydı.
Sonuç iki benzinli araç km.leri birbirine yakın ve ikisinde de subap ara açılması.
Bir de subap ayarı sonrası arac 4-5 marşta zor aldi, 1-2 kez stop etti, lastik basınç ve vsa isiklarini yaktı. Sonrasında saat gibi oldu ışıklar da söndü.