Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

Dört kapı için gergi fren tamiri yaptım. Malzemeleri uzun süre önce almıştım. Ancak müsait olup dün takabildim. Elinden gelenler için güzel bir faaliyet.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250825_175157.jpg
    IMG_20250825_175157.jpg
    126.5 KB · Görüntüleme: 11
  • IMG_20250826_115437.jpg
    IMG_20250826_115437.jpg
    182.8 KB · Görüntüleme: 11
Dört kapı için gergi fren tamiri yaptım. Malzemeleri uzun süre önce almıştım. Ancak müsait olup dün takabildim. Elinden gelenler için güzel bir faaliyet.
Elinize sağlık, işçiliği biraz zaman alıcı ama sonucu özellikle eğimli ortamlarda paha biçilemez :)
 
Dört kapı için gergi fren tamiri yaptım. Malzemeleri uzun süre önce almıştım. Ancak müsait olup dün takabildim. Elinden gelenler için güzel bir faaliyet.
Ben değişimde gergileri koyduğumuz yerde gres bastım sadece demiri yağlamadım yani tavsiyemdir. Uzun ömürlü olmasını sağlıyor.
 
300 bine yaklaşan aracımı İstanbul ziyaretimde Koçarslan hondada ağır bakıma soktum. Özellikle baştan sona kontrol edilip, her eksiğinin giderilmesini istedim. İki sayfalık değişen listesi ile bütün eksikler tamamlandı. Bujiler, termostat, soğutma ve fren sıvıları, diskler, balatalar, amörtisörler, takozlar, motor kulakları ve ön takımdan yıpranmış parçalar değişti. Bu arada ön takım parçalarında 555 kullanıldı, bir tamircide bu markayı görmek mutlu etti.

Daha önce başka bir özel serviste taktırdığım bujilerin sahte olduğunu da öğrenmiş oldum. Açıkçası zaten şüphelerim vardı, kesinleşmiş oldu. Artık sadece yağları değil parçaları da distribütörden almak lazım. Özel servislerde bile sahte parça olabiliyor.

Buji değişiminden sonra aracın düşük devirde çekiş gücünde gözle görülür artış oldu. Sonbaharda lastikleri de değişince bir eksiğimiz kalmayacak inşaallah.
 
300 bine yaklaşan aracımı İstanbul ziyaretimde Koçarslan hondada ağır bakıma soktum. Özellikle baştan sona kontrol edilip, her eksiğinin giderilmesini istedim. İki sayfalık değişen listesi ile bütün eksikler tamamlandı. Bujiler, termostat, soğutma ve fren sıvıları, diskler, balatalar, amörtisörler, takozlar, motor kulakları ve ön takımdan yıpranmış parçalar değişti. Bu arada ön takım parçalarında 555 kullanıldı, bir tamircide bu markayı görmek mutlu etti.

Daha önce başka bir özel serviste taktırdığım bujilerin sahte olduğunu da öğrenmiş oldum. Açıkçası zaten şüphelerim vardı, kesinleşmiş oldu. Artık sadece yağları değil parçaları da distribütörden almak lazım. Özel servislerde bile sahte parça olabiliyor.

Buji değişiminden sonra aracın düşük devirde çekiş gücünde gözle görülür artış oldu. Sonbaharda lastikleri de değişince bir eksiğimiz kalmayacak inşaallah.
555’i nerede buldun ? Dükkan ismi verir misin?
 
Geri
Üst