Civic FB7 Civic FB7 Buji Tavsiye Konusu - Sahte NGK bujilere dikkat!

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
264
Tepki puanı
194
Konum
Çorum
Aracınız
Civic ES7 2003
Platinyum iridyum farkı nedir hocam vtec 2 için ngk takım 80tl fiyat verdi
 
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
564
Tepki puanı
277
Konum
izmir
Aracınız
4 standart buji 80e aldım, değişim periyodu 40bin.

İridyum bujinin tanesi ortalama 150 lira, değişim periyodu 100bin.Ne anladım ben bu işten şimdi?

Sanki atmosferik motorlar süper teknolojik de, satış stratejisi para tuzağı başka bişey değil.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,702
Çözümler
7
Tepki puanı
8,762
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Platinyum iridyum farkı nedir hocam vtec 2 için ngk takım 80tl fiyat verdi
> Zaten Vtec-2'lerin fabrika bujileri platinyum. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Sadece Lpg kullanımından dolayı normal ömrünü erkene alır.
> Sonraki kasalarda iridyuma geçti. İridyum daha sağlam ısıya dayanıklı alt ve üst devirlerde daha iyi ateşleme gerçekleştirir.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
264
Tepki puanı
194
Konum
Çorum
Aracınız
Civic ES7 2003
Teşekkürler hocam aracın üzerindeki bujilerin değişim zamanı gelmiş gibi. Platinyum buji sipariş vermeye hazırlanayım ben o zaman
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
612
Tepki puanı
130
Konum
Osmaniye
Merhaba, 2013 elegance eco aracımda buji değişim zamanı geldi. Sorum şu. Servis de değişim mi? Ngk ds kodlu iridyum buji mi? Performans olarak farkları var mı?

Honda civic Fb7 aracından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,949
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba, 2013 elegance eco aracımda buji değişim zamanı geldi. Sorum şu. Servis de değişim mi? Ngk ds kodlu iridyum buji mi? Performans olarak farkları var mı?

Honda civic Fb7 aracından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Mesajınızı ilgili konuya aktardım, sorunuzla ilgili daha önceden konuları inceleyip o konular üzerinden ilerlerseniz size daha faydalı olacaktır.

Sorunuz bu konuda çok tartışıldı.
Piyasada çok fazla sahte/imitasyon buji mevcut, uzun vadeli olarak çekiş kaybı yaşamadan kafanız rahat araç kullanmak istiyorsanız aracın üzerindekinin aynısı orjinal NGK bujisi bulmanızı tavsiye ederim ama dediğim gibi piyasada çok fazla sahtesi dolaşıyor, genelde benim gibi kafasının rahat olmasını isteyenler servisten indirim dönemlerinde orjinal bujiyi almayı tercih ediyorlar çünkü serviste imitasyon ürün yok, zaten normal şartlarda pek sık değişen bir parça değil, motor arızası olmadığı sürece buji setinin 100bin km ömrü var.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,410
Çözümler
1
Tepki puanı
1,230
Aracınız
Arkadaşlar 2 bakım öncesi bujileri yetkili serviste değişmiştim. Denso marka iridyum ve 500 tl vermiştim. Araç şuan 52.000 de.
Gelelim neden değiştiğime;
Lpg de silkeleme işini kafaya aşırı takmış ve çözmek için bujinin sanırım 1.2 olan aralığını 0.70 e kadar daraltıp denedik. Araç çekişi gerçekten arttı ama silkeleme yönünden hiçbir işe yaramamıştı. Eski haline getirdik bu seferde uçlara güvenemedik(kapa-aç ve değiştik.
Normalde 100.000 gidiyor ve benim gibi deney yapmıyorsanız kurcalamayın derim.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Emirbey26

0
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,151
Çözümler
4
Tepki puanı
3,274
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2015
Arkadaşlar 2 bakım öncesi bujileri yetkili serviste değişmiştim. Denso marka iridyum ve 500 tl vermiştim. Araç şuan 52.000 de.
Gelelim neden değiştiğime;
Lpg de silkeleme işini kafaya aşırı takmış ve çözmek için bujinin sanırım 1.2 olan aralığını 0.70 e kadar daraltıp denedik. Araç çekişi gerçekten arttı ama silkeleme yönünden hiçbir işe yaramamıştı. Eski haline getirdik bu seferde uçlara güvenemedik(kapa-aç ve değiştik.
Normalde 100.000 gidiyor ve benim gibi deney yapmıyorsanız kurcalamayın derim.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Onceki bujilerimde 2-3 defa 0.70 e dusurup 1.1mm'e cikarmistim hicbir sorunla karsilasmamistim. Bujileri yeniledikten sonra fabrika olculerini degistirmedim. Aldigim gibi kullaniyorum. Tirnak araligini daraltinca performans artisi benim de dikkatimi cekmisti.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,410
Çözümler
1
Tepki puanı
1,230
Aracınız
Onceki bujilerimde 2-3 defa 0.70 e dusurup 1.1mm'e cikarmistim hicbir sorunla karsilasmamistim. Bujileri yeniledikten sonra fabrika olculerini degistirmedim. Aldigim gibi kullaniyorum. Tirnak araligini daraltinca performans artisi benim de dikkatimi cekmisti.
Ben güvenemedim ve maalesef değişmiştim.
Performansı sizde farketmişiniz, Özellikle rampada kalkarken o anki bayılma olmuyordu.
0.70 olarak kullanmaya devam etseydik acaba başka sorun çıkarmıydı?

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Emirbey26

0
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,151
Çözümler
4
Tepki puanı
3,274
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2015
Ben güvenemedim ve maalesef değişmiştim.
Performansı sizde farketmişiniz, Özellikle rampada kalkarken o anki bayılma olmuyordu.
0.70 olarak kullanmaya devam etseydik acaba başka sorun çıkarmıydı?

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ozellikle alt devirlerde performans artisi hissediliyordu. Ust devirler cansizdi.çatlak vs. olmadigi surece bir problem yasanacagini zannetmiyorum.
 
Geri
Üst