- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,295
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,145
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Bugün daha önce Amazon.com'dan aldığımı belirttiğim STOPTECH ön balataları merakımdan dayanamayıp taktırdım
StopTech 309.09590 Street Performance Front Brake Pad
Aracın üstündeki orjinal balatada "ilk frenaj" hissi harici bir sorunum yoktu ama bence şehiriçinde ilk frenajın zayıf olması kullanım deneyiminin kalitesini biraz baltalıyor maalesef.
Balatayı çıkarınca daha yarıya ancak geldiğini gördük ve kendi aşınması kadar disktende aşındırmış Orjinal balataların diskle birlikte bitme fenomenini şimdi daha iyi anlıyorum.
Balatayı söken usta ilerde istersem orjinal balataları zımparalayarak tekrardan kullanabileceğimi söyledi, eski balataları telleri ile bagaja koydum. Bu bilgiye nerden sahip olduğunu sorunca Japon tamirhanesi diye girdiğim dükkanın ustasının Honda servisinden ayrılma olduğunu öğrendim bu açıdan biraz içime su serpildi.
Balataların rengine baktıklarında sadece metalik balata olmadığını ve kaliteli göründüğünü söylediler, ebatları tam uydu
Balataların değişimi ile birlikte fren havalarını da aldırdım Kaliper pimlerini de BOSCH SUPERFIT TO100 ile yağlattım
Aşağıdaki resimde bulunan yeni balatadaki eski balatadan bulaşmış olan kire takılmayın lütfen Balatanın görünen yüzeyi bu şekilde.
"Bedding" denilen yataklama işlemini şehiriçi trafiğinde rahat alan bulamadığım için hafif düzeyde yaptım, 70-10 km. arası 5 kere hızlan-yavaşla yapabildim.
Kullanımla 500-1000 km sonrası bedding tamamlanacaktır diye düşünüyorum, bu balataların ilk fren hissi orjinal olandan bariz daha güçlü ama beklentimde zaten bu yönde idi, daha yüksek hızlarda frenaj yapamadım, fren pedalından ayağımı ilk çektiğim anda biraz gacırtı mevcut ancak bunun harici frenajda bir titreme ya da bir sesle şimdilik karşılaşmadım, tecrübelerim km. geçtikçe ve netleştikçe sizlerle paylaşırım
Umarım beklentilerimi fazlasıyla karşılaşayan bir sonuç elde edebilirim
Amazon.com: StopTech 309.09590 Sport Brake Pads with Shims and Hardware: Automotive
Buy StopTech 309.09590 Sport Brake Pads with Shims and Hardware: Brake Pads - Amazon.com ✓ FREE DELIVERY possible on eligible purchases
www.amazon.com
Aracın üstündeki orjinal balatada "ilk frenaj" hissi harici bir sorunum yoktu ama bence şehiriçinde ilk frenajın zayıf olması kullanım deneyiminin kalitesini biraz baltalıyor maalesef.
Balatayı çıkarınca daha yarıya ancak geldiğini gördük ve kendi aşınması kadar disktende aşındırmış Orjinal balataların diskle birlikte bitme fenomenini şimdi daha iyi anlıyorum.
Balatayı söken usta ilerde istersem orjinal balataları zımparalayarak tekrardan kullanabileceğimi söyledi, eski balataları telleri ile bagaja koydum. Bu bilgiye nerden sahip olduğunu sorunca Japon tamirhanesi diye girdiğim dükkanın ustasının Honda servisinden ayrılma olduğunu öğrendim bu açıdan biraz içime su serpildi.
Balataların rengine baktıklarında sadece metalik balata olmadığını ve kaliteli göründüğünü söylediler, ebatları tam uydu
Balataların değişimi ile birlikte fren havalarını da aldırdım Kaliper pimlerini de BOSCH SUPERFIT TO100 ile yağlattım
Aşağıdaki resimde bulunan yeni balatadaki eski balatadan bulaşmış olan kire takılmayın lütfen Balatanın görünen yüzeyi bu şekilde.
"Bedding" denilen yataklama işlemini şehiriçi trafiğinde rahat alan bulamadığım için hafif düzeyde yaptım, 70-10 km. arası 5 kere hızlan-yavaşla yapabildim.
Kullanımla 500-1000 km sonrası bedding tamamlanacaktır diye düşünüyorum, bu balataların ilk fren hissi orjinal olandan bariz daha güçlü ama beklentimde zaten bu yönde idi, daha yüksek hızlarda frenaj yapamadım, fren pedalından ayağımı ilk çektiğim anda biraz gacırtı mevcut ancak bunun harici frenajda bir titreme ya da bir sesle şimdilik karşılaşmadım, tecrübelerim km. geçtikçe ve netleştikçe sizlerle paylaşırım
Umarım beklentilerimi fazlasıyla karşılaşayan bir sonuç elde edebilirim
Son düzenleme: