Civic FC5 Civic Fc5 Marş almama

Katılım
3 Ocak 2019
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Herkese merhaba benim aracım 2018 model eco elegance sorunum ise son 1 aydır aralıklarla ya çok geç marş alıyor yada alırmış gibi yapıp almıyor böyle bir sıkıntı yaşayan ve ya bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
29
Tepki puanı
34
Konum
Tekirdağ
Ad Soyad
Obaa
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2019
10 gün önce bir anda marş almadı, aküyü ölçtüm problem yok. Servisi aradım yol yardımı gelip aracı çekiciyle servise bıraktı. Benzin pompası değişti, Elazığ karabulut Honda çok da ilgilendi ve problem halloldu. Sizin de muhtemelen benzin pompası, yazışmaları tam okuyamadım, zaten bir seride bayağı bir benzin pompası değiştiler.
Hemen çözmelerine sevindim. Bende bayramın 1. günü az daha aracı çektiriyordum ki araç çalıştı. Ayrıca tatilde olduğum için de en yakın honda ikamet ettiğim yere de uzak olacaktı. Size de geçmiş olsun umarım bir daha bu sorun tekrar etmez.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
29
Tepki puanı
34
Konum
Tekirdağ
Ad Soyad
Obaa
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2019
Benim 2019 model aracım serviste iki gün yatmasına rağmen çalışmamış. Yani soğuma ile birebir alakalı olduğunu düşünmüyorum. Yakıt pompası değişti ve problem çözüldü.
Benim toplamda 6 kere başıma geldi ve bir süre sonra çalıştı o yüzden soğuma ile ilgili olduğunu düşündüm belki soğuma ile alakalı değildir net olarak bilmiyorum. Servisin elinde pompa olduğu için aynı gün aracımı çalıştırmışlardı, ertesi gün de garantiden değişim yapıldı ve teslim edildi.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
29
Tepki puanı
34
Konum
Tekirdağ
Ad Soyad
Obaa
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2019
Merhabalar, öncelikle herkesin geçmiş kurban bayramını kutlarım. Daha önce belirttiğim gibi aracımı ile belli bir süre yol yapıp ısındıktan sonra stop edip, tekrar çalıştırmaya çalıştığımda araç çalışıp 2sn içinde tekrar stop ediyordu ve belli bir süre çalışmıyordu.
Nitko'ya 2 kere aracı bu sorundan dolayı bırakmıştım yol testine çıktılar fakat sanırım araç yeterince ısınmadığı ve bu stop etme/çalışmama sorunu onlarda olmadığı için herhangi bir müdahale yapmamışlardı. Ben de daha önce kendilerine çalışmadığı zaman video çekip kendilerine izletmiştim buna rağmen herhangi bir müdahale yapmadılar.

Kurban bayramının 1. günü tek seferde 300km yol yaptım ve yakıt aldım ve korktuğum başıma geldi ve araç çalışmadı. 3 saat kadar çalışmasını bekledim. Bu süre zarfında 2 kere Honda yol yardım aradım. Fakat telefonda görüştüğüm ustalar aracın çekilmesi gerektiğini söylediler. Aracı çektirmeye çok sıcak bakmadım çünkü bayramda servislerde kapalı olduğu için ve bu süre içinde aracım soğuyacağı için bayram sonrasında araç çalışacak ve yine müdahale etmeyeceklerini düşündüm. Daha sonra aracım çalıştı ve durmadan gideceğim adrese ulaştım.

2 gün sonra 120 km yol yaptım ve ardından tekrar aynı sorun ile karşılaştım bu sefer tam 7 saat aracın çalışmasını bekledim akrabamda olduğum için çok büyük sorun yaşamadım neyse ki fakat yine de içinde bulunduğum durum gerçekten çok sinir bozucuydu.

Daha sonra ise Çarşamba günü sabah erkenden Nitko'ya dönme kararı aldım ve aracım ısınacağı için onlarda çalışmayacağına canlı şahit olmaları gerektiğini düşündüm ve öyle yaptım.
Aracımı Nitko servis önünde çalışır halde onlara teslim ettim ev denediklerinde araç çalışmadı ve oradaki usta anında "yakıt pompasından kaynaklanıyor" dedi. Bu kadar net bir çözüm için neden bu kadar uğraştırıldığını sordum ve tatilimi yarım bırakıp dönmek zorun kaldığımı ciddi mağduriyetler yaşadığımı da bahsettim.

Ertesi gün aracımın hazır olduğunu söylediler teslim aldım 2 gün sonra tek seferde 160Km yol yaptım ve stop edip çalıştırdığımda sorunsuz çalıştı.
Bu süre zarfında aracımdan asla soğumadım ama servisten fazlasıyla soğudum. Mevcut şartlarda araçlarımız gerçekten güzel ve aynı zamanda Türkiye şartlarında ki en ekonomik araçlardan biri olduğunu düşünüyorum.

Bu süreçte bilgi alış verişi yapan bütün Honda'cı arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Hayırlı yolcuklar
Merhaba Arkadaşlar, Kurban bayramı sonrasında tatil dönüşü aracımı ısınmış bir şekilde Nitko'ya (Çorlu Honda Servisi) bıraktıktan sonra benzin pompasını değiştirdiklerini belirtmişlerdi. Aynı zamanda kendilerine ertesi gün aracımı teslim alırken Garanti'den sıfırı ile değişti değil mi diye özellikle üstünde durarak sordum ve kendilerinden evet garantiden değişti şekilde bilgi aldım. Fakat servisin düzenlemiş olduğu evrağın açıklamalar kısmında "benzin pompası kontrol amaçlı kullanılan yeni olan bir benzin pompası ile değiştirildi" yazısını gösterip tekrar sordum bu sıfır bir yakıt pompası mı buradaki yazandan öyle anlaşılmıyor diye tekrar sordum fakat yine sıfır olduğunu yineledirler.

Sonra bir önceki yazımda belirttiğim gibi 160 KM yol yaptım ve aracımda sorun yoktu. Daha sonra tekrar bu tarz mesafe gittiğimde yine motor sıcakken çalışmama sorunu ile karşılaştım. 1 ay sonra 30 bin km bakımı olacağı için bekledim. Bakım tarihi gelmeden 1 hafta önce işimden izin alıp, sabah erken saatinde 100-150km dolaşarak aracımı ısıtarak ve Nitko'ya aynı sorunun tekrarladığını görmelerini istedim. Nitkodaki servisçiliğin rezaleti yüzünden kullanıcı olarak girdiğim triplere bakar mısınız? Neden müşteri beyanı veya yaşadığım zamanki sorunları video çektiğimde onları dikkate almıyorlar anlamış değilim.

30 bin bakım randevusu alırken kendilerine aynı sorunu tekrarladığını telefonda ilettim ve durumun artık gerçekten ciddi rezillik olduğunu ve can sıkmaya başladığını da belirtince lütfen bize videoyu gönderin tekrar bakalım dediler. Bende kontrol amaçlı kullanılan yeni olan benzin pompası değişiminden önceki videoları attım ve özellikle de belirttim bu benzin pompası değişmeden önceki soruna ait videodur ama sorun birebir aynıdır diye. Burada servisin ne diyeceğini yine merak ettiğimden özellikle belirttim. Onlarda şuanki soruna ait video göndermemi istediler :) Dedim ki ben bunu size beyan ediyorum neden müşteri beyanını kabul etmiyorsunuz biometrik foto süresi geçmiş gibi muamele yapıyorsunuz hoş değil gerçekten dedim ve Nitko'ya götürmekten vazgeçtim.

Honda Marmara'yı arayarak 30 bin bakım randevusu ve yaşadığım sorun ile ilgili mağduriyetimi dile getirdiler. Yol testine çıkmaya gerek olmadığını videoların ve araca yapılacak testlerin yeterli olacağını söylediler. Sadece plakamı alarak yakıt pompasının sorunlu serisi mi aracımda diye kontrol ettiler ama sorunlu seri olmadığını da dile getirdiler. Aracımı randevu günü sabah erken götürdüm ve yaşadığım sorunları anlattım ve artık bu sorunu çözmeleri için rica da bulundum. Kendileri gayet emin bir şekilde merak etmeyin bizim ekibimiz halledecektir dedi. Gerekirse aracım 5-10 gün kalsın ama sorun halledilsin dedim. Öğleden sonra 15:00 civarı servis danışmanımın yanına indim. Yakıt pompası için Honda'ya mail attıklarını ve Honda onay verdiğini yakıt pompası set olarak değiştiğini söylediler. Ayrıca başka sorun var mı diye bakıyoruz diye de bilgi verdiler. Daha sonra LPG regülatörünün de sorunlu buldular ve onu da değiştirdiler. Bunun dışında far ayarı, kapı gergi millerinin değişimi, akü şarjı gibi bir çok konuda ilgilendiler. Çorlu Honda Nikto sayesinde unuttuğumuz servisçilik anlayışını Honda Marmara o kadar güzel hatırlattı ki aynı gün akşam aracım hazır diye haber verdiklerinde bir koli çikolata alıp kendilerine götürdüm... Çorlu Nikto rezilliğini ve Honda Marmara profesyonel servisçiliğini aynı sorunda ne kadar farklı olduğunu görmeniz için işlemlerden sonra düzenlenen servis belgesinde ekliyorum. Bu arada aracımı durmadan 300 KM git gel toplam 600 KM yol yaparak kullandım hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Honda Marmara sayesinde sorunun çözüldüğünden emin olduktan sonra buraya yazdım.

Nitko ve Marmara servis evrakları ile birlikte Nitkoya gidip Nitkonun düzenlediği servis belgesinde neden garanti tahakkuku adı altında değişim yazmadığını neden yakıt pompasının seri numarasını yazmadığını da sordum inanın cevap veremediler. Bu sorun ilk tekrarladığı zamanlarda Nitko'ya götürdüğümde 25 bin km de subap ayarı yapmışlarıdı. Honda Marmaraya bunu söylediğimde Nitko'ya güldüler. Bu KM'deki araca subap ayarı yapılmaz diye üstüne basa basa söylediler.

Yaşadıklarımdan sonra bir daha kesinlikle Çorlu Nitko Honda sözde servisine aracımı götürmeyeceğim ve bundan sonra kesinlikle bakımlarda veya herhangi bir sorunda aracımı direkt Honda Marmaraya götüreceğim. Ayrıca bakım fiyatları konusunda da Nitko gerçekten çok pahalı. Eylül başında 30 bin bakım için fiyat aldım 4000 TL dediler Ekim başında Honda Marmara'da 3500 TL'ye yaptırdım. Git gel yakıt masrafım ise yaklaşık 160 TL idi.

Sizler de Nitko pişmanlığı yaşamayın arkadaşlar. Herkese keyifli sürüşler.
Ekran görüntüsü 2022-11-01 084019.jpgEkran görüntüsü 2022-11-01 084333.jpg
 
Geri
Üst