2016 Fc5 Eco elegance manuel vites
Zayıf kaporta ve boya en sevmediğim özelliği...
Zayıf kaporta ve boya en sevmediğim özelliği...
Arkadaşlar civic fc5 lerimizin model yılıyla birlikte sevmediğimiz özelliklerini yazalım
Model: eco elegance yıl:2021
1- araba çalıştıktan sonra müzik sesini kısmak 10 sn boyunca mümkün olmuyor gece yarısında çalıştırınca bangır bangır bağırıyor 10 sn müdahale edemiyosunuz.
2- kapı kasaları çok güçsüz park halinde yandaki arabanın kapısını hayvan gibi açanlardan dolayı hep göcük oluyor vw aracımda bu hiç olmuyor.
Göçük oluşması yok, kaput dalgalanması hissetmedim ben hiç veya koltuğu çok aşağıda kullandığımdan göremiyorum kaputu zatenArkadaşlar makyajlı kasa 2020 ve üzeri fc5 lerde sütunlar da göçük oluşma olayı var mı?
Keza yuksek hızlarda Kaput dalgalanması oluyor mu ?
2017 eco executive;
- ön konsoldaki klima çıkışlarının kapatılamaması
- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi
- ön yolcu koltuğu yükseklik ayarının olmaması
- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi
- ön kapılarda anahtarsız açma özelliğinin olup arka kapılarda olmaması
- lpg yakıt deposu göstergelerinin sürekli hatalı doluluğu göstermesi (km'den takip ediyorum ancak)
- en kötüsü de aracın yokuşlarda ve ani hızlanma gerektiği durumlarda yığılıp kalması
süspansiyon yazanlar olmuş fakat ben süspansiyonundan çok memnunum. uzun yolda ve şehir içinde hiç yormuyor. çok yumuşak bir sürüşü var bence. bir önceki aracım megane 4 idi. ona kıyasla oldukça yumuşak bir sürüş deneyimi sunuyor.
Vitesi P ye alınca otomatik el freni için Break Hold aktif olması ve emniyet kemerinin takılı olması gerekiyor, eğer break hold aktif edip aracı sürüp sonra durup P ye alırsanız araç el frenini çekiyor. Tek sıkıntı break hold aracı her kapatıp açtığınızda kapanıyor tekrar aktif etmeniz gerekiyor.Merhaba
- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi => Honda hack yüklerseniz bunu hallediyor
http://www.autohack.org/purchase/ Basic version 10$ Pro 25$ ekstra bir kaç özellik daha ekleniyor
- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi => Şanzımana yük bindirmemek ve ömrünü uzatmak için vitesi P 'ye almadan önce N konumunda park frenini devreye sokup daha sonra P'ye almalısınız. Durduğunuzda direk P konumuna aldığınızda aracın tüm ağırlığı şanzımana biner. Özellikle eğim, yokuş vb gibi durumlarda daha çok dikkat etmenizi öneririm.