Civic FE1 Civic FE1 Üretim Hataları

Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
32
Tepki puanı
32
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mesut Mesut
Yaş
38
Aracınız
Civic FE1 2021
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle 10 Aylık bir Honda kullanıcısı olduğumu belirtmek isterim. Daha öncesinde hiç Honda sahibi olmadım. Geçen sene performans nedeni ile "Civic 1.5L VTEC Turbo Benzin Otomatik Executive+" aracımı ikinci el olarak aldım. Aldığımda araç 8 ay önce trafiğe çıkmış ve sadece 4.000km kullanılmıştı. Poşetlerini falan ben söktüm sıfır sayılır anlayacağınız. Daha önce Alman ve Fransız araçlarını kullandığım için Honda'yı kullandıkça aracın özelliklerini, malzeme kalitesini, kaportasını kıyaslamaya başladım. Araçta gördüğüm bariz hatalar var. bunlara üretim hatası demek yanlış olmaz. Aracı almak isteyen arkadaşlara yol göstermesi açısından bu noktaları sizlerle paylaşmak istedim.

1 - Kaporta : Aracın kaporta sacını ölçme imkanımız yok ancak şunu net bir şekilde söyleyebilirim aracın sacı ya çok ince yada sac iskeleti çok zayıf konumlandırılmış. Tavan, ön kaput ve ön kapılar başta olmak üzere aracın bir çok noktasına serçe parmağınızla bile dokunduğunuzda yarım santim esneme yapıyor. Özellikle ön kaput ciddi almada zayıf. Kaputun sağ ve sol taraflarında alttan geçen direkler bunların dışında kalan orta kısım çarşaf gibi sallanıyor resmen. Oto yıkama tabancasının su taziği ile kaputumun orta kısmında hafif bir göçük oluştu. Fransiz arabalarının en düşük segmentinde bile bu zayıflıkta bir kaporta görmedim açıkçası. Alman araçları ile kıyaslamıyorum zaten. Beni ciddi anlamda hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.

2 - Boya : Aracın boyası içinde kaportadan çok farklı bir şey söyleyemeyeceğim arkadaşlar. Boya o kadar hassas ki en ufak bir temasta çizik oluşuyor. daha önce kullandığım 4 yaşındaki Honda aracımda 10 ayda kapı kollarının altında ciddi tırnak çizikleri oluşmaya başladı, daha önce kullandığım 4 yaşındaki Alman aracımın kapı kol altında bunun yarısı kadar bile çizik oluşmamıştı. yoldan geçerken bir ot, ağaç dalı falan aman değmeyin yumuşak olduğuna aldanmayın hemen çizik oluşuyor. Aracımın ön kaput, tampon ve çamurluklarında kaput koruma filmi var. Filmin üzerine sıçrayan taş parçaları filme zarar vermiyor ancak alttaki kaputun boyasının atmasına neden oluyor. Özetle önerim aracı çok iyi korumanız lazım.

3 - Camlar : Aracın ön camları problemli. Ön camı açıkken dış kısımdan camın bitiş noktasına parmağınızla bastırdığınızda kapı sacının yarın santim ileri geri hareket ettiğini göreceksiniz. Clio da bile böyle bir şey göremezsiniz. Bundan sebep camları açıp kapattığınızda kapı sacı esniyor ve kapılardan takır tukur sesler çıkıyor. Servise gittiğimde 2 defa bu problemi anlattım ve kendilerine de gösterdim. Servisteki yetkili evet böyle bir sorun var bu araçlarda ama yapabileceğimiz bir şey yok dedi. :) Camlar demişken aracın tüm camlarının kalınlıklarının Avrupa araçlara göre daha ince olduğunu düşünüyorum ölçmedim ama gözle kıyasladığım da fark olduğunu görüyorum. Bundan sebep özellikle yüksek hızlarda araç içeriye çok rüzgar sesi alıyor.

4 - Plastik aksamlar : Aracın içinde kullanılan plastik aksamların C segment bir araca uygun olmadığını düşünüyorum. Özellikle kapı içleri çok zayıf bir malzemeden yapılmış. Yine yukarıda bahsettiğim cam kapatıp açınca olan esnemeler kapı içindede oluyor. Ön konsol kaplaması yumuşak malzemeden yapılmaya çalışılmış ama bu kısımda aslında muadillerinden çok zayıf kalmış yarı-yumuşak diyebiliriz belki.

5 - Hız ve Performans : Aracı aldığımdan beri 25.000km yol yaptım. Aracın mekanik aksamı ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım. Şanzıman, motor ve diğer tüm aksamlar saat gibi çalışıyor. Aracın şanzımanı eski CVT lere göre çok daha tutarlı bir hale gelmiş. Özellikle eko modda motor 2.000 devri görmeden yolculuk yapıyorsunuz. Sakin kullanımda araç şehir içi 5-6lt yi geçmiyor. Hızlanma ve durma performansı gayet tatmin edici. %10-12 eğimli yokuşları tırmanırken düz yolda hızlanıyormuş gibi 12sn de 0-100 yapabiliyorsunuz. Bu kısım gerçekten beni tatmin etti diyebilirim. Ancak burada da gördüğüm bazı hatalar var. 120 yi geçince ciddi bir rüzgar sesi alıyor araç ve 150km sonrasında yan aynalarda titreme başlıyor. 200km ye geldiğinizde bu titremeler ayna görüşünüzü etkileyecek seviyeye çıkıyor. Titremenin nedeni yine aynaların bağlı olduğu ön kapı saclarının esnemesinden kaynaklı. Rüzgar aynaya çarpınca bir baskı uyguluyor ve ayna kökünün bağlı olduğu sac esneyince başlıyor titreme..

6 - Ses Sistemi : Aracın ses sistemi ciddi anlamda kötü. Muadili araçlarla kıyasladığınızda aralarında bariz bir fark var. Özellikle baslar boğuk geliyor EQ ayarından tizi arttırdığınızda da yine boğuk ve kötü bir ses alıyorsunuz. Bu araca yakışmamış açıkcası. Müzik meraklılarının bu tarafa biraz para harcayıp bir revizyon yapması şart yoksa keyif almak mümkün değil.

Buraya kadar yazdıklarım araçla ilgili gördüğüm genel kusurlar ve yorumlarımdı. Bundan sonrası ise araca göre değişkenlik gösterebilecek problemler. Benim aracımda yaşadığım ancak genelleyemeyeceğimiz sorunlar diyebiliriz.

7 - Bagaj Kapagı : Kullanma kılavuzuna göre bagaj kapağı kumandadan açılıyor. (kilit açma değil tamamen kapağın açılmasından bahsediyorum.) aldığımdan beri benim aracımda bu özellik düzgün çalışmıyor. 2 defa servise belirttim ancak çözüm bulunamadı.

8 - Android Auto : Araçta kablolu ve kablosuz bir şekilde android auto bağlantısı kurduğunuzda sürekli kopmalar yaşanıyor. Bağlandığında da sık sık "GPS Sinyali kayboldu" uyarısı veriyor ve sağlıklı bir şekilde navigasyonu kullanamıyorsunuz. Aldığımdan beri bu özelliği verimli bir şekilde kullanmadım. Servise son bıraktığımda belirtmiştim ama herhangi bir çözüm sağlanmamış.

Arkadaşlar, samimiyetle araçta gördüğüm kusurları ve problemleri yazdım. Her aracın eleştirilecek yada eksik olmuş denecek bir çok yönü olabilir. Torpito çok küçük, saklama gözü yok, bagaj askısı yok, arkada USB soket yok vs.. vs.. Yüzlerce yazarız buraya ama bunlar kimileri için sorun bile değildir kişiye göre değişen opsiyonel özelliklerdir. Bunları kusur olarak göremeyiz. Bu nedenle ben bu detaylara girmedim ve aracın sürüşü ve konforunu ciddi anlamda etkileyen problemlere değindim. Almayı düşünen arkadaşlara katkısı olur umarım. Herkese mutlu günler dilerim.

Not: Talep gelirse bu tespitlerimi videoya çekip yayınlamaya çalışacağım.
 
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
28
Tepki puanı
7
Konum
4Murat4
Ad Soyad
Murat Demir
Yaş
29
Aracınız
Civic aracım yok
Benim sorunun tamamen aynısı üstad. Benim aracımda 4000 km de suan da. Ama bunu yapmaya 3000 km de başlamıştı. Benim kide 2024 model executive Plus lpg li modeli.
Şasi numarasından geri çağırma sorgulayınca çıkıyor mu çıkmasa bile yakında çıkar herhalde haberi çıkmış çünkü geri çağrılacak diye
 
Katılım
27 Haz 2024
Mesajlar
47
Tepki puanı
25
Konum
Gonen
Ad Soyad
Cihan Tosunoglu
Yaş
35
Aracınız
Civic FE1 2024
Şasi numarasından geri çağırma sorgulayınca çıkıyor mu çıkmasa bile yakında çıkar herhalde haberi çıkmış çünkü geri çağrılacak diye
Yok çıkmadı hocam. Ben daha önceden bakmıştım. Honda Türkiye’ye şikayet ettim geçen gün. Servis çağırdi parça sipariş etmişler sözde değişimini ve kontrolünü yapacaklarmış. Haberleri olmuştur ki parçanın bile siparişini yapmışlar. Benim amacım illa parça değişsin degil zaten. Gerçekten sorun neresinde bulunsun. Mafsal ayari mi bozuk yoksa direksiyon kutusu mu sorunlu. Önce sorunu bulsunlar. Değişimi gerekirse elbette yapsınlar.
 
Katılım
10 Eki 2024
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Konum
Sakarya
Ad Soyad
Hakan Kaya
Yaş
44
Aracınız
Civic FE1 2024
Bende yeni Honda kullanıcısıyım. 2024 model Eco exe+ aracımı ikinci el olarak 7.000km de 3 gün önce aldım. Civic yıllardır takip ettiğim ve tutukunu olduğum ancak sahip olamadığım bir arabaydı. Arabamı almadan önce bende çok araştırdım 3 defa bayiye gidip inceledim aracı bilgi aldım. Bu başlıkta yazan problemleri tek tek sordum inceledim. Bu direksiyon sorunuda 2022 modellerde oluyor sonrasında böyle bir sorun yok demişlerdi.

Arabayı alalı 3 gün oldu bende direksiyonda bir gariplik hissediyordum ama emin olamamıştım. Bir sertlik var direksiyonda sanki eski elektiriksiz hidrolik direksiyonları kullanıyormuşum gibi bazen biraz yumşuyor bazen sertleşiyor gibi sanki. Kafama takıldı akşamdan beri araştırıyorum. Direksiyonla ilgili diğer konularada baktım 2024 modelerde bu sorun yok falan yazılmış. Ama burada bugün bu konu gündem olmuş ve arkadaşın paylaştığı haberde şöyle demişler, "2024-25 model araçlarda problemin aşırı iç sürtünmeye neden olabileceği ve aracın direksiyonunun çevrilmesinde zorluğa yol açabileceği aktarıldı." ve bu dün yapılan bir açıklama. Ben anlamadım bu sorun çözülmemişmiydi? Bu başlıkta 3-4 kişi yazmış sadece bunun dışında güncel bilgi göremedim. Canım sıkıldı gerçekten. Bu konuda güncel bilgisi olan biri bizi aydınlatabilir mi?
 
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
28
Tepki puanı
7
Konum
4Murat4
Ad Soyad
Murat Demir
Yaş
29
Aracınız
Civic aracım yok
Bende yeni Honda kullanıcısıyım. 2024 model Eco exe+ aracımı ikinci el olarak 7.000km de 3 gün önce aldım. Civic yıllardır takip ettiğim ve tutukunu olduğum ancak sahip olamadığım bir arabaydı. Arabamı almadan önce bende çok araştırdım 3 defa bayiye gidip inceledim aracı bilgi aldım. Bu başlıkta yazan problemleri tek tek sordum inceledim. Bu direksiyon sorunuda 2022 modellerde oluyor sonrasında böyle bir sorun yok demişlerdi.

Arabayı alalı 3 gün oldu bende direksiyonda bir gariplik hissediyordum ama emin olamamıştım. Bir sertlik var direksiyonda sanki eski elektiriksiz hidrolik direksiyonları kullanıyormuşum gibi bazen biraz yumşuyor bazen sertleşiyor gibi sanki. Kafama takıldı akşamdan beri araştırıyorum. Direksiyonla ilgili diğer konularada baktım 2024 modelerde bu sorun yok falan yazılmış. Ama burada bugün bu konu gündem olmuş ve arkadaşın paylaştığı haberde şöyle demişler, "2024-25 model araçlarda problemin aşırı iç sürtünmeye neden olabileceği ve aracın direksiyonunun çevrilmesinde zorluğa yol açabileceği aktarıldı." ve bu dün yapılan bir açıklama. Ben anlamadım bu sorun çözülmemişmiydi? Bu başlıkta 3-4 kişi yazmış sadece bunun dışında güncel bilgi göremedim. Canım sıkıldı gerçekten. Bu konuda güncel bilgisi olan biri bizi aydınlatabilir mi?

Amerika'da üretilen Hondalar içinmiş o haber. Ayrıca üretilen araçların toplam %1 in de sorun varmış öyle diyor haberde. 17 bin araç sorunlu yani. Direksiyondaki sertlik bende de var ama takılma yok. 2024 Honda Civic benzinli Excutive plus benimde.
 
Katılım
10 Eki 2024
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Konum
Sakarya
Ad Soyad
Hakan Kaya
Yaş
44
Aracınız
Civic FE1 2024

Amerika'da üretilen Hondalar içinmiş o haber. Ayrıca üretilen araçların toplam %1 in de sorun varmış öyle diyor haberde. 17 bin araç sorunlu yani. Direksiyondaki sertlik bende de var ama takılma yok. 2024 Honda Civic benzinli Excutive plus benimde.
Bilgi için tşk. Ben de takılma hissetmedim ama haberde bir garip 17 bin aracın etkilendiğini tahmin ediyorlar ama 1.7 milyon aracı geri çağırıyorlar. ABD ye gidenlerle tr ye gelenler farklı yerde üretiliyor diye biliyorum ama sonuçta aynı parcalar kullanılniliyor olabilir çok bilgim yok bu konuda ama ABD de işler daha sıkı takip edildiği için orada çağırıp burada cagrilmama gibi bir durumda olabilir. Bakımda servise gosterecegim bakalım.
 
Katılım
31 Tem 2024
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Konum
kayseri
Ad Soyad
erk tpr
Yaş
38
Aracınız
Civic FE1 2021
Herkese merhaba
Satacağım araca gelen takas teklifiyle 2021 FE1 eco exe+ sahibi oldum. Merak ta ettiğim bir araçtı ve deneme fırsatı oldu benim için. Değişik araçlara binmeyi sevdiğimden sık araç değiştiriyorum fırsatını buldukça ve yurtdışı seyahatlernde sürekli araç kiralamam sayesinde en az 10 günlük denemeler yapabiliyorum ama hep Avrupa aracı kullandım, bu araç ilk Japon grubu aracım. Aracım 53.000 kmde. Evde sürekli iki araç olması hasebiyle de birinden inip diğerine bindiğim zamanlarda keskin bir kıyaslama yapabiliyorum. çünkü br araca uzun süre binip alıştıktan sonra hangi araca binersem bineyim bir yabancılık oluyor.
Bence civic eco tam bir şehir içi otomobili ve oldukça stabil, kısa mesafelerde yormayan, şehir içinde yüksek hızlara çıkılmadığından gürültüsü sorun edilmeyecek, CVT sayesinde pürüzsüz, benzinli motora turbo eklenmesiyle corollolar (şirkette pazarlama araçlarımız) gibi 5 binli devirlere çıkmaya gerek kalmadığından nispeten motor sesi açısından çok daha sessiz bir araç.
direksiyon sıkıntısı yaşamadım ama son bakımda servisteki arkadaslar ücretsiz değişimden bahsettiler, randevu aldım götüreceğim önlemini almış olmak için.
Aktif güvenlik sistemleri güzel çalışıyor,
yalıtım şehir içinde rahatsız etmedi, pütürlü asfalta hic çıkmadım daha, asıl orada farkediyor yalıtım, corollolar o konuda çok sıkıntılı, yapılan yorumlara bakılırsa civic te pek farklı değil sanırım.
trim sesi benim aracımda yok, o konuda mutluyum çünkü takıntılıyım trim sesine. belki benden önceki sahibi müdahale etmiştir.
gösterge panelini çok beğeniyorum, her türlü bilgi aynı anda gözünüzün önünde.
Multimediada sorun yaşayanlar olmuş ama benim aracımdaki gayet güzel çalışıyor, menüler kolay, akıcı çalışıyor, dokunmatik hassasiyeti gayet güzel.
En büyük eleştiri kameralara, yıl olmuş 2024 diğer firmalar cam gibi kameralar koyuyorlar. Civicte gündüz bile arkadaki aracın plakasını okuyamıyorsunuz. çok idareten takılmış bir kamera. Bu kadadr teknolojik araca o kamera hiç yakışmıyor. Gün içinde anca 2-3 kere geri görüş kamerası lazım olduğundan büyük bir sorun değil tabiki ama gözü çok tırmalıyor.

Cam açarken ilk harekette saçma bir ses mevcut, hatta eşim ilk kullandığında birşey oldu diye korktu.
Klima değişik çalışıyor ona anlam veremiyorum. Her aracımda klima yaz kız 22 ya da 24 dereceye ayarlıdır ve hiç kapatmam. Dış sıcaklık 9-10 derecelerde bile olsa klima motor sıcak olsa dahi soğuk üfleyebiliyor. ilk çalıştırmada zaten soğuk üflüyor. Kullandığım bir çok avrupa aracı motor suyu belli sıcaklıga gelmeden mazgallardan hava vermiyor. (Manuel kullanıma almadığınız sürece)
Koltuk ısıtma derecesi biraz düşük gibi geldi.
Direksiyon ısıtma yok, olsa çok güzel olurdu.
Süspansiyonlar bence gayet konforlu, beğeniyorum.
Oturuş pozisyonu aşağıda olan araçları seviyorum, civic te yere yakın bir arac. Ancak oturunca kaputu görmeyi sevmiyorum, koltuğa iyice yayılmazsanız kaputu görüyorsunuz. (Boy 1,78, kilo 85).
İçi gayet geniş, bagajı büyük. Her ne kadar sedan araç sevmesemde kullanışlı bagajı var. (hb veya station olmazsa liftback olsun en azından)
Kaporta sacı ince evet ama ciddi bir sorun olarak görmüyorum. Kaza sırasında sizi koruyan kapotadan çok yolcu mahalinin bütünlüğünü koruyan kafes sistemi. O konuda ne kadar başarılı bilmiyorum ama güvenlik testlerinden 5 yıldız almış bir araç sonuçta. Premium markalarda bile plastik kaporta parçaları kullanıyor zaman zaman. Ama o kaporta sağlamlığı ayri bir psikolojiye sokuyor insani, daha bir güvende hissettiriyor sanki ve kalite hissiyatında ilk intiba için oldukça önemli sanki özellikle teknik açıdan arabalardan çok anlamayanlar için.
Örnek eşim: aracı ilk kullandığında niye bu kadar narin bu araba bir şey olacak bir yerine diye korktum demişti. ( tabi abartılı bir kaygı)
yine de hala pek sevmiyor civic i kullanmayı, daha çok diğer aracımızı kullanıyor.
Ama bu araçta da her yerden japon sorunsuzluğuyla ilgili duyduklarımızdan sanırım aklıma sorun yaşama ihtimali hiç gelmiyor. O konuyla alakalı hiç tedirginlik yok, bir şey olursa da büyük hayal kırıklığı olur benim için. Avrupa araçlarının çoğu için "düzgün binildiğinde sorun çıkarmaz" denir ama bu araca düzgün binmeseniz de sorun olmaz gibi bir algı oluşmuş bende.

Satarsam tekrar civic alır mıyım?
Ekonomik olarak tasarruflu olmam gereken bir döneme denk gelirse sorunsuzluğu sayesinde bakım dışında para harcatmayacağını düşündüğüm için evet.
Diğer özellikleri için hayır.
Benim için çok daha zevkli olacak seçenekler mevcut.

ilave: opsiyonel de olsa üst düzey bir ses sistemi seçeneği olması lazım bence. üst paketleri alan birçok insan aracı "idareten" veya sadece ulaşım aracı olarak kullanmaktan fazlası için alıyor. Ses sistemi olması gereken önemli bir opsiyon.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Konum
Ankara
Ad Soyad
Sait Dündar
Yaş
33
Aracınız
Civic FE1 2021
Bende yeni Honda kullanıcısıyım. 2024 model Eco exe+ aracımı ikinci el olarak 7.000km de 3 gün önce aldım. Civic yıllardır takip ettiğim ve tutukunu olduğum ancak sahip olamadığım bir arabaydı. Arabamı almadan önce bende çok araştırdım 3 defa bayiye gidip inceledim aracı bilgi aldım. Bu başlıkta yazan problemleri tek tek sordum inceledim. Bu direksiyon sorunuda 2022 modellerde oluyor sonrasında böyle bir sorun yok demişlerdi.

Arabayı alalı 3 gün oldu bende direksiyonda bir gariplik hissediyordum ama emin olamamıştım. Bir sertlik var direksiyonda sanki eski elektiriksiz hidrolik direksiyonları kullanıyormuşum gibi bazen biraz yumşuyor bazen sertleşiyor gibi sanki. Kafama takıldı akşamdan beri araştırıyorum. Direksiyonla ilgili diğer konularada baktım 2024 modelerde bu sorun yok falan yazılmış. Ama burada bugün bu konu gündem olmuş ve arkadaşın paylaştığı haberde şöyle demişler, "2024-25 model araçlarda problemin aşırı iç sürtünmeye neden olabileceği ve aracın direksiyonunun çevrilmesinde zorluğa yol açabileceği aktarıldı." ve bu dün yapılan bir açıklama. Ben anlamadım bu sorun çözülmemişmiydi? Bu başlıkta 3-4 kişi yazmış sadece bunun dışında güncel bilgi göremedim. Canım sıkıldı gerçekten. Bu konuda güncel bilgisi olan biri bizi aydınlatabilir mi?
Aracımı ikinci el aldım 1.5 182 2021 Exe daha önce direksiyon kutusu değiştirilmiş takılma sebebiyle fakat ufak ufak takılmalar hala oluyor ve direksiyon sertleşiyor, bugün bu problemden dolayı ikinci defa servise gittim birlikte test sürüşü yapmamıza rağmen rağmen servisteki eleman bu durumu anlamakta ısrar etti ve normal karşılıyorlar çıldırmamak elde değil , genelde uzun yolda 100 km üzerinde seyir halinde şeritte kalmak için ufak ufak sağa sola çevirme esnasında takıl a hissiyatı oluşuyor. Konu ile alakalı çözüm üretebilen var mı ?
 
Katılım
27 Haz 2024
Mesajlar
47
Tepki puanı
25
Konum
Gonen
Ad Soyad
Cihan Tosunoglu
Yaş
35
Aracınız
Civic FE1 2024
Aracımı ikinci el aldım 1.5 182 2021 Exe daha önce direksiyon kutusu değiştirilmiş takılma sebebiyle fakat ufak ufak takılmalar hala oluyor ve direksiyon sertleşiyor, bugün bu problemden dolayı ikinci defa servise gittim birlikte test sürüşü yapmamıza rağmen rağmen servisteki eleman bu durumu anlamakta ısrar etti ve normal karşılıyorlar çıldırmamak elde değil , genelde uzun yolda 100 km üzerinde seyir halinde şeritte kalmak için ufak ufak sağa sola çevirme esnasında takıl a hissiyatı oluşuyor. Konu ile alakalı çözüm üretebilen var mı ?
Yaşadığım sorun tamamen aynı seninle. 2024 model birde benim araç. Servisteki ustaların umursamaz davranışları beni deli ediyor. Adama diyorum yolda takiliyor. Viraj dönerken takılıyor ara ara yapıyor bazen her zaman yapıyor diyorum. 5 dakikalık turlama yapıyor düm düz yolda. Birsey anlayamadım. İlerleyen zamanlarda sorun büyürse getir diyor. Böyle sacmalik olur mu ? Benim yaşadığım Balıkesir de zaten servisi yok. Ben ilçeden Bursa’ya gitmek zorunda kaliyorum. Ve en az 150 km yol yapiyorum sadece gidiş için. En sonunda Honda Türkiye’ye şikayette bulundum. Ve servis aradı getirin detaylı inceleme yapalım vs vs bir sürü konuşma. Götüreceğim bakalım ne diyecekler. Yaa mantiken zaten servisteki adamın düşünmesi lazım. Bu adam buraya geliyorsa boş sebeple gelmiyor. Ben afedersiniz salak miyim durduk yere yakıt harcayıp durduk yere işimi gucumu bırakıp sıfır aldığım aracı habire servise getireyim. Ne karim var bu işte. Gerçekten üzdü bu durum
 
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
28
Tepki puanı
7
Konum
4Murat4
Ad Soyad
Murat Demir
Yaş
29
Aracınız
Civic aracım yok
182 HP Excutive plus 2024 sahibiyim. Direksiyondaki takılma bende de varmış yavaş yavaş sağa ve sola çevirince bir kez tık sesi geliyo bugün dururken direksiyonu çevirdim sağ ve sola yavaş çevirince 1 kez tık ediyo. Bu tık sesi sinyal kollarını iptal eden ses mi bilmiyorum. Ve de direksiyonu dururken sola çevirince frene basmadan veya basınca farketmiyor ikisinde de oluyor gocurtu sesi geliyor birşeyler birbirine sürtüyor gibi yağsız kapı gocurtusu gibi kalın sesli.
 
Katılım
27 Haz 2024
Mesajlar
47
Tepki puanı
25
Konum
Gonen
Ad Soyad
Cihan Tosunoglu
Yaş
35
Aracınız
Civic FE1 2024
182 HP Excutive plus 2024 sahibiyim. Direksiyondaki takılma bende de varmış yavaş yavaş sağa ve sola çevirince bir kez tık sesi geliyo bugün dururken direksiyonu çevirdim sağ ve sola yavaş çevirince 1 kez tık ediyo. Bu tık sesi sinyal kollarını iptal eden ses mi bilmiyorum. Ve de direksiyonu dururken sola çevirince frene basmadan veya basınca farketmiyor ikisinde de oluyor gocurtu sesi geliyor birşeyler birbirine sürtüyor gibi yağsız kapı gocurtusu gibi kalın sesli.
Servise göstermenizde fayda var bence bunu sizinde
 
Geri
Üst