Civic1300

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Civic1300
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepki puanı
4
Yaş
42
Konum
istanbul
Hayırlı olsun hocam allah kolaylık versin baya hızlı çıktınız maşallah
 

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,538
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
Arkadaşlar arabanın motor olayı halloldu ve yürüyebilir duruma geldi. uzaktan takip etsemde şuan mutluyum, en azından bir sonraki yurda gidişimde ankaradan izmire götürebileceğim.
Bu arada ruhsat karışıklığı var, araç hatchback olduğu halde ruhsata sedan olarak girilmiş, ruhsat halen elimize ulaşmadı fakat ulaşınca ruhsatı götürüp trafik tescil yazışma yapıp hatchback olarak değişim yapacak ve bir ruhsat bedeli daha ödemek durumunda kalacağım.
Arabanın bazı parçalarını yurtdışından aldım, ön far krom kaplamaları, ngk buji ve distribitor kapağı, distribütor levhası (türkçelerini dilim döndüğünce çeviriyorum) arabanın service repair manuali, oksijen sensörü, benzin o ring seti, yan sinyal far takımları vs.vs. ıvır zıvır olarak şimdilik eksiklerin bir kısmı olarak aklıma geldikçe fotoğraflardan gördüğüm eksikleri ve olmazsa olmaz değişmesi gereken olarak ilk etapta aldığım şeyler,
şimdi arka stop far takımı, kapı dış kolları, arka kapı honda amblemleri, ön tampon sinyal farlarını buldum ve alım için gerekli işlemleri bu hafta başlatıcam.
şimdilik bukadar... buda videosu

Yeni motor hayırlı olsun hocam :ok:
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Aracınız
Yeni motor hayırlı olsun hocam :ok:

Motor yeni değil aslında sadece çalışır hale getirildi okadar, motor tamamen yenileme işini izmirde yapıcam, videoda biraz subap vurma sesi alıyorum ama orada olan arkadaş jiklenin çekik olduğunu yüksek devirde çalıştığını ve öyle bir ses yanında aslında gelmediğini telefonda oda dinlediğinde farklı ses aldığını söyledi, neyse zaten gelince izmire piston gömlek yatak valve falan değiştiricem. yılların yorgunluğu ve aşınması vardır sonuçta. bakalım belkide umduğumdan daha iyi durumda çıkar.
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Aracınız
Selamlar tekrar herkese, sonunda arabamı ankaradan izmire maceralı bir yolculuk sonrası getirdim,
Arabada amortisör, süspansiyon, fren namına bişey kalmamıştı hoplaya zıplaya 90km yi geçmeden yavaş yavaş kenardan kenardan geldim, uşak yolunda yağmura yakalandım silecekler bile çalışmıyordu o kadar kötüydü durum 1 buçuk saat beklemek zorunda kaldım, kazasız belasız trafiği ve kendimi riske atmadan gelmeyi başardım. şimdi yine yurtdışına çıktım, fakat geri döndüğümde lazım olan parçaların hepsini tespit edip temin etme olayına girişeceğim, şimdilik üzerine örtüsünü örttüm ve bekliyor dirileceği günü.
kararsız kaldığım nokta piston çaplarını 0,25mm veya 0,50mm e yükseltmelimiyim yoksa orjinal şekildemi devam edeyim ona karar veremiyorum, 0,50mm e yükseltince okuduğum kadarıyla 5-12hp lik bir kazanç oluyormuş, birde karbüratör durumu çok kötü jikle çekik olmadığı zaman stop ediyor weber ile değiştirmek istiyorum fakat 450usd ye maal oluyor, değişirse 8hp lik bir artış kazandırıyor, amacım arabanın hızlanması değil sadece sorunsuz yürüsün yeter fakat tamir mi 0 mı?
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepki puanı
4
Yaş
42
Konum
istanbul
Hocam tebrikler ciddi bi is başarmışsınız en azından öyle yada böyle araç izmire kadar gelmiş. Hevesinizi anlıyorum yapmışken canavar gibi bisey olsun istiyorsunuz ama orjinalleriyle de canavar gibi olur 15 20 hp için kesinlikle bozmayın. Şuan bendeki 1 yaşına girmemiş civic in orjinalligine kıyarım sizinkine kıyamam. Unutmayın klasiklerin kasasi veya motoru değil o dönemi yansıtması -iyisiyle kötüsüyle - yani orjinalliği dir güzel oluşu iyi bi tamir sıfırı aratmaz ustanız çok önemli bu konuda da. Kolay gelsin bahtınız açık olsun hocam
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
787
Tepki puanı
17
Yaş
47
Konum
Ataşehir / İstanbul
Merakla sonucu bekliyoruz. Bence de orijinal olmalı

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,538
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
Selamlar tekrar herkese, sonunda arabamı ankaradan izmire maceralı bir yolculuk sonrası getirdim,
Arabada amortisör, süspansiyon, fren namına bişey kalmamıştı hoplaya zıplaya 90km yi geçmeden yavaş yavaş kenardan kenardan geldim, uşak yolunda yağmura yakalandım silecekler bile çalışmıyordu o kadar kötüydü durum 1 buçuk saat beklemek zorunda kaldım, kazasız belasız trafiği ve kendimi riske atmadan gelmeyi başardım. şimdi yine yurtdışına çıktım, fakat geri döndüğümde lazım olan parçaların hepsini tespit edip temin etme olayına girişeceğim, şimdilik üzerine örtüsünü örttüm ve bekliyor dirileceği günü.
kararsız kaldığım nokta piston çaplarını 0,25mm veya 0,50mm e yükseltmelimiyim yoksa orjinal şekildemi devam edeyim ona karar veremiyorum, 0,50mm e yükseltince okuduğum kadarıyla 5-12hp lik bir kazanç oluyormuş, birde karbüratör durumu çok kötü jikle çekik olmadığı zaman stop ediyor weber ile değiştirmek istiyorum fakat 450usd ye maal oluyor, değişirse 8hp lik bir artış kazandırıyor, amacım arabanın hızlanması değil sadece sorunsuz yürüsün yeter fakat tamir mi 0 mı?

Hocam dönüş yapmamış olsaydınız cumartesi İzmir buluşmamız vardı tanışmış olurduk. [MENTION=301]dr.ersoy[/MENTION] a katılıyorum orjinallikten vazgeçmeyin :ok:
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Aracınız
herkese selamlar
konuyu guncelliyim, arabanin alt takim ve fren tertibati olarak parcalari buldum ve aldim
on diskler
on balatalar
on rot kollari, rot milleri, rot baslari
on arka amortisor grubu
arka farlar
on far cerceve kromajlari
buji kablolari
sag sol on arka sinyal grubu
arka honda amblemi
ufak tefek ivir zivir bircok sey
bir kismini yurticinden bir kismini yurtdisindan temin ettim. simdi karburator tamiri yapan bir yer bulup karburatoru gostermem gerekiyor, dun calistirdim benzin kaciriyordu, boyle sanayiye gidemiyecegim icin karburatoru sokup once baktiricam. sonra sanayide bir lifte kaldirip baska parcalarda sorun varmi bakmak istiyorum, hepsini takma ve toplama isi daha sonra
simdilik bu kadar, bir sonraki ay motor parcalarini toplamayi dusunuyorum yavas yavas, subaplar, pistonlar, vs. vs. yazada Allah izin verirse komple soyup boya badana...

Sent from my SM-A500F using Tapatalk
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Aracınız
[MENTION=301]dr.ersoy[/MENTION] bu arada orjinal teybini buldum yurtdisinda kargo dahil 50usd ye anlastik arkadasla
aracin biraz orjinalliginin disina cikarak arka kelebek camlarini otomatik acilir yapmayi planliyorum, on koltuklarida yenileme yapmisken isitmali yapicam, birde sunroof planlarimin arasinda, sunroof zaten aracin serisinde var fakat benimkinde yok cok orjinalligi bozmayiz kannatindeyim.

Sent from my SM-A500F using Tapatalk
 
Geri
Üst