@Honda_Civic_ @RS23 @Sawas3234 Teşekkürler arkadaşlar. Tamirlik bir durum yok zincir tamir edilemez yenisiyle değişir ya da çıkma şanzıman alınacak. Şu an 3 teklif var biri 15bin işçilik dahil çıkma şanzıman ile işi halledeğini söylüyor. Zaman istedi ona göre yarın aracı çektireceğiz. Ekstra olarak da işte bir de yağ masrafı yansır. Bu şekilde halledeceğiz. Risk elbette sıfır alsak da olacak ama tabi seçemiyoruz hangi araçtan hangi kilometrede bir şanzıman geleceğine ya da durumunu bilemeyiz. Kimi 60bin km'dir bakımsız ve sert kullanılmış, bakarsın kimi 150dir bakımlı ve sakin kullanılmış. Şans işi çıkma da kısmen. Manuel işi de fantastik ya hocam?
@RS23
@Sawas3234 Şanzıman bunun sinyalini verdiği gün arızalandı ki o noktadan sonra kurtarılamaz. Yani zincir kopuyorsa neblim gevşer, esner kopar... Zincir 2 kasnak arasında tahriği aktaran organ gibi bir nevi ki en kritik rollerden birinde. CVT'nin çalışma prensibiyle ilgili video izledim de, bu herkesin başına gelecek er ya da geç sanırım. Oksijen sensörünün sorun yaratacağı kısım çok farklı, şanzıman apayrı bir sistem aslında.
@m2hamid hocam çıkma bir şanzıman olacak muhtemelen çünkü sadece zincir için 17.5bin + 2bin işçilik + yağ istedi bir yer. Çıkma şanzıman için araştırma yapıyor başka bir yer yarın o belli olacak olmazsa öbür gün. Ona göre 2 günlük iş var bulurlarsa max. 15bin anahtar teslim dendi. Verdiğiniz bağlantıdaki telefon numarasıyla iletişime geçeceğim çok teşekkür ederim.
Durumu buradan bildiririm arkadaşlar, şanzıman henüz indirilip açılıp bakılmadı elbette. Resim vs. de eklerim.