Hocam yanlış anlamayın ama Türkiye belki dünyada 1inci dünya ülkeleri arasında mekanik/teknik anlamda gördüğüm en geri ülke ve hürafe dolu.
durma pozisyonunda bir şanzıman siz frene bastığınızın saniyesi şanzıman ile motor arasındaki bağlantıyı tamamen ayırır Nye almanın mantığı nedir?
bunu türlü türlü DSG ile ilgili forumlarda gördüm ama 1500 defa profosyonel yayınevleri konu hakkında ne derece anlamsız olduğu ile ilgili açıklama yaptı bizim millet halen 2008 yıllarında kaldı bunu konuşuyor
hocam tam aksine vitesi ışıklarda D 'den Nye alarak teknik anlamda dahada zarar vermiş oluyorsunuz bunuda güzelce anlatıyorlar çoğu videoda bilginiz olsun,yapmayın özetle ve hayır asla aşınma söz konusu değil.
dahası CVT ile (en azından 1.5T ünitelerdeki) 220+hp yazılımlar ile 100bin kmler, stock halde 300bin kmlerde binlerce kişi en ufak sorun/pürüz yaşamıyor bu kadar yerde yere vurulmaması gerekir hangi EDC,DSG 300bin km bakım harici anahtar sürmeden gidebiliyor geneli baskısından,mekatroniğinden basınç tüpüne kadar sürekli bir ilgi ihtiyacında özelliklede 150bin kmler üstü.