Bu adamın kanalını izlemeyin ve takip etmeyin hatta otomobil anlatıcısı kanalında bir video görürseniz direkt dislike basın, bu kendini bilmez münasebesiz şahıs yaptığı bir videoda turboyu korumak ömrünü arttırmak için motoru 30 saniye ısıtmaya gerek yok direkt marşa basıp gazlayın diyerek gözümde değerini kaybetmiştir. Neymiş? turbonun içinde kendi yağ karteri varmış?? gibi yalan dolan bir sürü acayip anlamsız videoları var. Aralarda iyi videolar olsa da bu mesnetsiz bilgiler içeren videoları yüzünden bu yutup kanalının bir önemi yok gözümde. Kanalda izlemeye lüzum dahi olmayan vakit kaybı yaratan kullanıcı şikayetleri uzaya ulaşmış DSG ve EAT6 gibi bir işe yaramaz ve herhangi bir civic kullanıcısının eline düşse bir günlük ömrü olan fransız ve alman otomatik şanzımanlarının karşılaştırma videoları falan var al birini vur ötekine ZF den bahseden bile yok.
bir diğeri de bir sanayi çırağının 30cm lik bir borudan yaptığı VGT vakum gücü teknolojisi denilen hiçbir işe yaramayan icatı ballandıra ballandıra anlatan reklamını yapan Doğan Kabak. Güzel videolar yapardı ta ki Doğan Kabak VGT denen çöp icatı övene kadar. VGT sistemi takılan araba 7-8 litre yakarken 4-5 litreye düşüyormuş?? performans motor gücü falan yüzde 50 artıyormuş vay vay. Yazık formula 1 de le mans serisinde yarış otomobili tasarlayan oxford harvard mezunu makine ve uçak mühendislerine yazık düşünememişler ya.
Herkesten ricamdır, otomobil konusunda iyice etraflıca araştırıp öğrenmeden her duyduğunuza gördüğünüze inanmayın kanmayın.
Öte yandan civic in bu neslinin kaportasının çok yumuşak ve hafif yapıda olduğunu elle esnetildiğinde bile yamulduğunu zaten biliyoruz. Yüzde 60/40 ağırlık dengesini bu tip iri yarı D segmenti boyutunda olan C segmenti olarak sunulan bir otomobilde 1350kg luk ağırlık limiti ile başka türlü tutturabilen varsa buyursun tasarlasın bakalım görelim.
Bende ufacık hyundai Getz vardı zamanında B segmenti olarak geçinirdi kendisi, 1230kg ağırlığa sahipti. Yavaş hızlarda stabilite iyi olsa da yüksek hızlarda berbat bir aerodinamiği vardı çok rüzgar yerdi, üflesen şeritten çıkardı. Aynı getz i honda tasarlasa idi yada başka bir japon tasarlasa idi o araba 900kg yu geçmezdi, performans için lazım olan da bu zaten. Hafif araba kısa fren mesafesi çabuk hızlanma ve yüksek yakıt ekonomisi sunar, yemişim emniyetini ince sacının dayanımını
yine bile birkaç yıldız almış.
Gönül ister ki karbonfiber gövde titanyum şasi otomobillere binelim
bunlar aşırı anormal pahalı, hep maliyet. Karbonfiber kaportalı titanyum şasili bir FC5 600-700000 lirayı çok rahat geçer, ama 750-800kg gelir
karbonfiber tamiri de demirden çelikten kolay ama pahalı.