Hocam bosverin bilmesinler, Bende Otopark.com uyesiyim hatta aracimda sticker bile var bunun ben And ve Sinan için takip ediyorum. Japon arabalarinin mekaniği çok saglamdir bu bir gerçek Donald Trump boşuna Hondayi Amerikadan silerim demedi Gercekten alman arabalarini uzun sikmaya gelmez dayanamazlar. Bunu And Mehmet E39 M5 Videosunda söylemişti zaten uzun bir zaman önce. Ben bu orman yolundan 20 saniye kesiciye girsem motoru kirabilirim ama bir S2000 ile belki 3000 km gidebilirim diyordu o şekilde. Kendi aracı zaten 150 k da sandık motor getirmisler servisten. Sebebi motor sogukken bir basta duyalim sesini diyenler yüzünden. Soğuk motorda ayaginizi gaz bedalinin üzerinde bile tutmayin. Ben boşuna 30 k da Vites yagini 5.6 k da bir motor yağı ve 2 yılda bir sivilari degistirmiyorum. Arabam benimle yaslanacak binmek için aldım bir gün satarim ya diye değil. Trafik var diye yola cikmayan insanlarız saat secerez arabam yorulmasin şu saatte çıkarsam daha az güneş görür diyen insanlariz. Anlamaz o tip insanlar gercekten mahsallah diyelim her yerde aracimi garajindan çıkardığımda soruyorlar satarsan haberim olsun diye buna aynı benzin istasyonu aynı pompada bulunan kişi dahil temiz bakmissin fabrikadan alıp burayami getirdin diye.. Aracim aslında FB6 Si görünümlü 2016 model bir FB7.. Ne bir yay ne bir ses sistemi var yaptığım tek şey K&N filitreleri o da Hondanin OEM filitresinden iyi oldugu için ve yikanabildigi için... Atmosferik iyidir Türbo bir motor hissiz geliyor bana keşke araclarimizda gazı Telli olsaydı ve gerçek bir hidrolikli bir direksiyona sahip olsaydi diyorum. Ben biraz motor kaputunun altında neler olup bittiğini duymayi sevenlerdenim. Benzin ve araba fiyatlari ucuz olsa keşke, direk V8 bir motora sahip araba alırım.
GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
heh işte otopark com grubu zaten illet voksfagen tayfası, diğer marka arabaları arabadan saymayan adamlardır uzakdoğu otomobili forumlarında bolca kavga gürültü koparttılar zamanında volkswagen e karşı bir numaralı antipati geliştirme sebebimdir bu yaptıkları tavırlar.
Eskiden Doğan Kabak çok iyiydi. Nitekim bozuldu.
otopark tayfasına göre bu dünyada üretilmiş en nezih en ideal en süper otomobil passat tır eğer passat alacak para varsa başka araba alınmamalıdır passat arabaların şahıdır kraliçesidir prestijdir falan filan
bedava passat verseler satarım gider 4 tane hyundai i10 alır mahallede çoluk çocuğa dağıtırım yada passatttan gelen parayla suzuki swift, honda jazz falan alırım eşe dosta veririm daha iyidir otopark com cular sağolsun midem bulandı passat tan. Passat ı satıp civic alınmaz civic e hakaret olur çünki öyle bir arabadan gelecek paradan ne hayır gelecek?
Passat ın tek gideri ikinci eli çabuk ve pahalıya gider. Bilhassa 2012 2013 model yetkili servislerde aylardır yatmakta olan tsi ların patlamış yada kırık çatlak pistonları, 100km de 1 litre yağ yakan motorları, “....... ......” gibi ses çıkartan motora sebep olan hangi vitese taksam diye karasız kalan DSG şanzıman kontrol ünitesi, trendline da siyah beyaz lcd ekranlı Türkçe menülü teybi, en basit telefonu bluetooth tan passat a tanıtmak için yetkili servisten özellik açtırmaya gidilmesi, aygaz tüplü ocak tipinde far açma düğmesi, DSG ve TDI ikilisi ile gaz pedalına otoyolda 2mm basıldığı zaman 70km hızlarda 6. viteste 1100 devirde gideceğim 5. vitese asla geçmeyeceğim diye zangır zangır titreyen süper kara dumanlı ve emisyon kralı amerikada en çevre dostu motor seçilen TDI motoru, bol bol yanan arıza ışığını servis haricinde kullanıcı tarafından kaçak yollarla söndürmek için kolay tamir ucuz otomobil felsefesiyle üretilmiş vw in korsan yazılımı PC internete bağlandığı anda kendisini imha eden lisanssız PC arıza tespit yazılımı ve o esnada duman çıkartan vagcom kablosu, arabayı yıkatmaya yıkamacıya verdiğiniz zaman kolayca kırılan parçalanan iç havalandırma ve kalorifer ızgaraları ve bunların serviste stokta hiç olmayışı istediğiniz zaman teaaa meksika dan siparişle 2-3 ayda gelmesi ve sıfır bir passat almak isteyince en az 3 ay sıra beklemek, yetkili servislerinde dahi ikinci üçüncü kalite diye ucuz ve pahalı seçenekli yan sanayi parçaların satılması satış rekorları kırdığı dönemlerde Türkiye de adam akıllı bir istihdam bir fabrika vs. gibi hiçbir yatırımı olmaması tamamen stoksuz ve distrübitör usülü önce sipariş sonra taaa meksika da üretim yapılıp müşteriye aylar sonra ulaşan ürün çalışması, bu sebeple bazı durumlarda ikinci elinin sıfırından pahalı olması ve satıcıya sorulduğu zaman abi bizde bekletmek yok o yüzden sıfırından pahalı satıyoruz daha 3 km de araba bu denmesi, gibi nadide özellikleri barındırır.
GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.