- Katılım
- 27 Ara 2015
- Mesajlar
- 8,930
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 8,927
- Konum
- Konya
- Ad Soyad
- Ahmet Ö
- Aracınız
- Civic ES7 2001
2016 Honda Civic, yapısal çelik tasarımlarıyla 'epik' olacak şekilde tasarlandıArkadaslar bu sitede fc5 kasa şasede kullanilan çelikle alakali bilgiler mevcut fakat site malesef ingilizce .
2016 Honda Civic designed to be ‘epic,’ safe through structural steel designs
Innovative “soft zone” areas within ultra-high-strength steel components on the 2016 Honda Civic are just one of the special structural elements managing crash energy, engineers explain…www.repairerdrivennews.com
XT1650 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Mühendisler, bu yılın başlarında , 2016 Honda Civic’in ultra yüksek dayanımlı çelik bileşenleri içindeki yenilikçi “yumuşak bölge” alanlarının , çarpışma enerjisini yöneten özel yapısal unsurlardan sadece bir tanesi olduğunu söyledi.
Görünüşe göre bu tasarım, IIHS ve NHTSA'nın en popüler otomobil markalarının güvenlik işaretlerini netleştirdi ve sahiplerinin çarpışmada iyi bir ücret alacağını belirttiler. Ama şimdi gerçek dünya geliyor ve otomobillerin ikinci bir çarpışmaya girmesi durumunda yüzbinlerce yeni nesil Civic'in bu puanları almasını sağlamak için oto tamirhaneleri bulunuyor.
Arabada çalışan herkes, her seferinde Honda onarım prosedürlerine bakıp takip etmeden, bir dükkan aracın çarpma enerjisini yönetme biçimini bozma riskini taşır - bu da müşterilerini yaralanma riskine veya daha kötü bir duruma getirme riskine sokar.
2016 Civic gövdesi tasarımcısı Shawn Crichley ve üst gövde tasarımcısı TJ Palesano'nun Çelikte Büyük Tasarımlar'daki sunumunu kullanarak bu unsurlardan bazılarına göz atalım - ve otomobilin renk kodunu alabilecek kadar şanslıydık. Sergi salonundaki slaytlarının ve grafiklerin kesilmiş bir versiyonunun yanı sıra Honda, aşağıdaki galeride görülebilecek şık bir Civic kesit modeli üretti.
Kesitlerin ortaya çıkması durumunda, bu fuarların sonuncusunu kontrol etme fırsatını kaçırmayın. Şimdilik sunum linkinden ve aşağıdaki galerimizden bir zevk alın.
Otomobilin en az yüzde 26'sının (açık ve koyu mor) 980 megapaskallık ultra-güçlü bir çelik olduğunu - tamamen değiştirmenin yanı sıra yapabileceğiniz genellikle çok az şey olduğunu gösterir. Bu UHSS, yüzde 1'den yüzde 14'e yükselen, preslenmiş / sıcak preslenmiş 1.500 MPa çeliğinin bir alt kümesidir.
Otomobilin yüzde 23'ü, 590-780 MPa gelişmiş yüksek mukavemetli çelik ürün yelpazesinde yatıyor ve bu da özel onarım hususları gerektiriyor.
Bir onarım sırasında renk koduna sahip bir gövdeyi kesinlikle görmeyeceksiniz, bu nedenle Honda tamir prosedürlerini el altında bulundurun, böylece ne üzerinde çalıştığınızı ve ne yapmanız gerektiğini öğrenin.
Güvenlik, diğer gövde tasarımı
Crichley, 2016 Civic için genel tasarım hedefinin, dünyanın en iyi C-segmenti aracı olacak bir "epik Civic" olduğunu söyledi. OEM, daha büyük bir Kuzey Amerika büyüklüğüne sahip Avrupa tipi dinamikler aradı. (Ayrıca, Çin pazarı arabaya üç tam boyutlu bagaj sığdırma kabiliyetini talep etti.)
Aslında, Crichley “düşük ve geniş” tasarımın neredeyse OEM'i D segmentine ulaştığını belirtti.
Taşıma elemanları, alt A direğindeki hidrolik burçları içerir ve LX ve EX, Crichley'e göre, önceki nesil 2015 Civic'e göre güç ve tork artırır. Honda ayrıca, mpg liderlerini aşmaya çalışırken, gaz kilometre yolunu takip etti.
“Bu segmentten çıkmaya çalıştık” dedi.
Palesano, sürüş, “tipik olarak daha yüksek sınıf araçlar için ayrılmış” elyaf alt örtülerinin kullanılmasıyla NVH'nin sönümlenmesi açısından daha da gelişiyor.
Diğer büyük ödeme güvenliğidir. Crichley, Honda'nın 1.500 MPa çelikte özel ve temperlenmiş alanlar oluşturmak için Gestamp yumuşak bölge teknolojisini kullandığını söyledi. Bu, aracın B direğinin tabanının yakınında ve arka şasi raylarındaki üç alanın deforme olmasıyla bir miktarenerji emmesini sağlar - ancak çok fazla değil.
Kıvrımdır, ancak düşünce okulunu bozmayın ve Crichley yumuşak bölgelerin “arkada tutarlı bir çarpışma sonucu sağladığını” ve B direğini yolcu kafesine aşırı girmekten koruduğunu söyledi. Ancak arka şasi rayları, yakıt deposunu korumak için yeterince güçlü (1,500 MPa çelik) kalır.
Bu zekice hile, bu bileşenlerin onarım işlemi sırasında doğru bir şekilde kullanılması veya Honda'nın amaçladığı kontrollü imha türlerini atma riskini daha da önemli hale getiriyor.
Crichley'e göre, Honda Civic’in daha kısa çıkmasının 5 yıldızlı bir NHTSA çarpışma derecesini nasıl daha zorlaştıracağı da dahil olmak üzere arabanın önünü de unutmadı.
Tampon kirişlerinin ve ezilme kutularının (her ikisi de alüminyumdan yapılmış), önceki nesil Civic'ten daha güçlü (ve daha hafif) olduğunu söyledi.
Crichley, arabanın aşağıdaki videoda da görüldüğü gibi alt şaside küçük braketler bulunduğunu söyledi. Bunlar alt çerçeveyi aşağı çeker ve daha fazla önden çarpışma enerjisini emmek için stratejik olarak büker.
Eşik, lastik çarpması sırasında eski Civic'ten ayrılmak için kullanılır, ancak Honda, yapıyı sıkıştırmak için üst üste binen kaynaklarla bu sorunu çözdü. Ayrıca, yüksek dayanımlı bir zemin kaplamasının kaynakların sağlam kalmasına yardımcı olduğunu söyledi.
Son olarak, aracın önü, Crichley'nin bir çarpışma durumunda da yardımcı olduğu söylenen çelik ve reçine kompozit bir bölmeye sahiptir. Honda, hasar durumunda tüm bölmenin değiştirilmesi gerektiği konusunda uyardı.
Honda'nın Çelik Sunum Slaytlarındaki Büyük Tasarımları , 2016 Civic Karoseri Onarımı Haberlerine genel bakış ve tabii ki - asıl onarım prosedürleri hakkında daha fazla ayrıntı görün .
Daha fazla bilgi:
“Yeni Global Model Giriş: Yepyeni 2016 Honda Civic”
Honda, Çelikte Büyük Tasarımlarda, 11 Mayıs 2016
Faaliyet ayn-ı lezzettir.