Regülatör içinde bulunan diyafram contası çatlak olduğunda....Araç stop halinde bile olsa çatlaklardan lpg gazı geçerek emme manifolduna ulaşıyor..(LPG deposuna tonla para vererek aldığımız gaz durduğu yerde emme manifolduna dolmaya başlıyor
..Araç stopken yada çalışırken hep kaçak var yani regütör diyafram conta çatlağından dolayı.....
Sürücü herşeyden habersiz aracı bi yere park ediyor.....3 ,,,4 saat sonra geldiğinde....emme manifoldu regülatör conta çatlağından geçen gaz ile dolmuş oluyor....Sıcak da emme manifolduna dolan gazı iyice sıkıştırıyor. sonra marşa basınca benzin ile manifolda dolan LPG gazı marş sorunu ,,,marşı tekletme,,2.marş...gibi sorunları yapıyor....
Lpg Deposundan kaçıp giden LPG gazı da cabası oluyor (cebimizden uçup giden para oluyor)....Regülatör diyafram conta değişimi ile bu sorunlar bitiyor...
Anlatabildiğimi düşünüyorum iyi günler..
Son karar tabiki sizin...Saygılar