1. lpg enjektörü bozulduğunda araba geç çalışır ama çalışmamazlık yapmaz.
2. lpg enjektörünün ısınması için aracın bir kaç saate ihtiyacı, 15dkda max. ısıya ulaşır kaput altında, ki ısı ile işi olan bir komponent değil.
3. araçta ısındığında marş basıp çalışmıyorsa, yakıt gelmiyor demektir. hortumlarda bir sorun olmadığı sürece benzin geç gelmez, ya direkt gelir, ya hiç gelmez. hortumlarda sorun olması ise düşük bir ihtimal. dolayısıyla benzin pompası bozulduğunda hiç çalışmama olur, geç çalışma olmaz.
4. lpg enjektörünün ısıya bağlı olarak bozulacak bir elektronik yapısı yok, yalnızca diyaframı bozulup basınç kaçırır ise geç marşa neden olur, çalışmamaya neden olmaz, enjektör tamamen kapanmadığı için kaçıncı marşta olursa olsun kesinlikle sonunda çalışır.
5. fc5te elektronik benzin pompası ve içerisinde plastik diyafram kullanıyor, ki bu yüzden de az benzinle kullanılan araçlarda çabucak pompa yanıyor.
6. arızanın sıcaklıkla olan bağlantısı ise pompa motorunun gövde ile birlikte depo içinde bulunması ve araç güneş altında bir süre ısındıktan sonra elektronik pompanın doğru haberleşme yapamayıp, benzin gönderememesi.
7. arızayla ilgili iyileştirilmiş bir yakıt pompası olmadığı ve hondanın artık bununla alakalı bir geliştirme getiremeyeceği için yakıt pompanız değiştirildikten bir kaç zaman sonra yine aynı durumu yaşayacaksınız.